studiomeubel

gitarken

Stamgast
Ik ben op zoek naar een studiomeubel.
waar kun je deze goedkoop en goed vinden?

mvg
ken

al enorm bedankt maar dit is te breed :p
maar toch al bedankt.
grtz ken

ni erg ze :p
ma als je dus iets compactereweet zeker zeggen he :p
grtz ken

as j di nug ken leze kanne k wel bergeipe da je zo post

ANDERS NIET

beste,

Dat is niet erg hoor :p
Maar als je dus iets compacter zou weten, zou u het dan kunnen zeggen alstublieft?

met vriendelijke groeten
ken
bij voorbaat dank

Ik heb graag kwaliteit.
Gelieve zinnige antwoorden te geven.

Zonder erbij te zeggen wat je nou precies wil qua maten, verdiepingen en rack-ruimte is dit natuurlijk een absoluut waardeloze vraag. Hoe moeten wij nou jouw gedachten kunnen lezen?

Klik anders verder bij Thomann want onderin staat "naar productgroep studiomeubels", klik daar eens op, kies er een uit die er op lijkt maar wellicht nog niet 100% is wat je zoekt, en plaats die hier.

Zet er vervolgens bij wat er mis mee is en wat je daar -wel- voor zoekt.

Je loopt ook niet zomaar een autodealer binnen en vraagt om een auto. Wat voor auto? Sportauto, boodschappenwagen, compensatie SUV?

Je geeft 'm een budget en beoogd doel. Dus; gelieve zinnige vragen te stellen.

Ik heb nog een Quik Lok ZM-WS44 in de kelder staan. Is zeker niet te breed en heeft twee monitorstands. Mag weg voor 150 euro.

Met MDF, maar latten/balken wat slagpluggen en schroeven en een beetje verf kun je ook prima iets in elkaar zetten en precies op maat.

Moet je even bij musicstore.de kijken :-)

En dan recording en dan buros/racks :-)

Hebben genoeg :P

Ja ik wil ook voor onder me monitor een rack ding hebben.

Maargoed bij musicstore betaal je 100 euro voor zoiets, 4 he hoog ofzo.

Heb nog mdf over van me vocal booth ;-)

Maargoed alleen als je eenmaal met schroeven erin vast zet, dan moet je het later niet eruit halen, want dan tja. Zit even te denken hoe ik dat ga doen :D

Back