Hardstyle TheQube - Fases

hmm,
Als je kick er in knalt lijkt het er op dat je leadje een beetje weg valt, misschien iets beter EQen?
vind het maar een soort chaosje in het begin eerlijk gezegd, beetje drukke tonen..
misschien had je iets andere reverb over de vocal heen kunnen gooien, langere reverb tijd.
Die lead met de melodie lijkt beetje op standard z3ta, weet zo 1,2,3 niet welke toon.
Ik merk persoonlijk niet veel gevoel in de melodie terug, das wel beetje jammer.
Kick sound is wel lekker maar ik mis wel bepaalde dingen, stukje kwaliteit en mix ook, maargoed je kan het beter dan de meeste die ik ken kwa hardstyle producen(persoonlijk bedoel ik dan).

Benieuwd wat er van deze track komt als het af is!

Ik vind je intro synth wel netjes , alleen je delay mag wel iets verder doorgaan.
Voor de rest mag er nog wel wat meer opvulling in , effectjes, filters,....
Lead vind ik wel kunnen maar word er niet warm van.:)

Voor 3 u wel netjes gedaan , alleen je mix maar dat zei restrained al.:D

hmm,
Als je kick er in knalt lijkt het er op dat je leadje een beetje weg valt, misschien iets beter EQen?
vind het maar een soort chaosje in het begin eerlijk gezegd, beetje drukke tonen..
misschien had je iets andere reverb over de vocal heen kunnen gooien, langere reverb tijd.
Die lead met de melodie lijkt beetje op standard z3ta, weet zo 1,2,3 niet welke toon.
Ik merk persoonlijk niet veel gevoel in de melodie terug, das wel beetje jammer.
Kick sound is wel lekker maar ik mis wel bepaalde dingen, stukje kwaliteit en mix ook, maargoed je kan het beter dan de meeste die ik ken kwa hardstyle producen(persoonlijk bedoel ik dan).

Benieuwd wat er van deze track komt als het af is!

Ik vind je intro synth wel netjes , alleen je delay mag wel iets verder doorgaan.
Voor de rest mag er nog wel wat meer opvulling in , effectjes, filters,....
Lead vind ik wel kunnen maar word er niet warm van.:)

Voor 3 u wel netjes gedaan , alleen je mix maar dat zei restrained al.:D

Thanks mannen :okdan:

ik zal der aan werken heb in ieder geval weining tijd over, vanaf morgen moet ik weer werken.:stupid Vakantie is over;{

maarja Zal proberen Togg ff een vet nummertje te maken

Back