Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kennis
Denk ik ook en was hier nergens een topic over de apparatuur van het nr red van dave clarke, oa focusrite?kennis
Ging het niet over zijn nummers? Vind wat je vertelt ook maar aan elkaar hangen met haken en ogen. Twee mensen zouden volledig verschillend zijn omdat ze verschillende djsetups hebben?Ja precies. Je wil nie weten hoe de EQ van de mixer van Dave staat als ie aan het draaien is.. ALLES VOL OPEN!!!!!!!!!
Dus kennis, tjah, ik zou eerder zeggen lompigheid en goeie platen.
SpeedyJ en Dave zijn wel heul andere mensen. Speedy doet alles met A&H en 2 laptops. Eentje met Traktor en eentje met Ableton en met die A&H controllers. Alles op "normaal" DJ volume. Dus 'n beetje rooie lampjes.
Dave doet het met Serato, 'n leuke blonde meid die alles voor um aansluit, 'n Korg Nano dinges met samples eronder en 'n DJM800 en zo'n losse Pioneer filter doos, en ALLES VOL OPEN.
Platenkeuze dan maar..?
Ik ben eigenlijk curieus naar wat ze gebruiken als outboard...
Dave clark gebruikt wel een ssl compressor dat heb ik al ergens gelezen.
Hun dj sets is natuurlijk iets anders.
Maar volgens mij doe Dave dingen in het rood maken. Dus nie persee voorzichtig met de EQ enzo. Vandaar ook de compressor denk ik dan.. om alles weer 'n beetje in te drukken.
ik heb nog een Loladamusica op VHS met o.a. speedy j die een track maakte.
een hele kamer van een kubushuis vol met analoge gear en het resultaat was echt 3 keer nix met zoveel spullen...
Ervaringkennis

ik heb nog een Loladamusica op VHS met o.a. speedy j die een track maakte.
een hele kamer van een kubushuis vol met analoge gear en het resultaat was echt 3 keer nix met zoveel spullen...
Dat is ZO smaak afhankelijk en dus niet ècht zinnig...