kore 2

de wouzer

Ingeburgerd
Ik heb NI Komplete 6. Ookal heb ik het nog niet echt onder controle (nogal grote programma's), het klinkt vaak erg goed.

Omdat ik ervan houd om snel muziek te maken, en niet al te veel op de cm2 te klooien, had ik bedacht om Kore 2 te kopen. Dit omdat ik nogal blij ben met Maschine, en ik van Kore 2 een vergelijkbare workflow verhoging verwacht.

Maar eigenlijk weet ik het helemaal niet.

Wat zijn jullie ervaringen met Kore 2? Wat vinden jullie ervan? en zouden jullie het aanraden om het aan te schaffen? En heeft misschien iemand het 2e hands te koop?

Interessante vraag. Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Ik vond Kore 1 niet geweldig maar over Kore 2 lees ik positievere berichten.

Gewoon doen zou ik zeggen ....;-) Nu met de nieuwe update voor Maschine zijn de mogelijkheden zeer uitgebreid en plezieriger om werken.
Je zal er geen spijt van hebben. :-) En na de aankoop van Kore 2 volgt dan Komplete 6......hehehehe ;-)

Ik heb zelf de versie van Kore 2 met controller weggedaan voor de controllerloze versie.

Ik vind de software zelf erg goed maar de controller van weinig nut.

heb er al goede dingen over gehoord, maar zelf ben ik niet danig onder de indruk van de klank van de producten van native instruments

Vandaag na veel wikken en wegen Kore 2 gekocht.
Vage shit.. vind ik het...
wazige handleiding ook

ben benieuwd of ik hier nog eens blij mee wordt... de tweakmogelijkheden zijn heel fijn... het klinkt snel mooi... maar er moet nog wel ff heel wat meer in zitten voor ik denk dat ik een goede koop gedaan heb.

Back