Waldorf filter-cutoff knopje kleur rood toch welja ?

Hi Ralph,

Aha ja die heb ik nog nergens te koop aangeboden gezien. Nice ding.

Inmiddels reactie van Waldorf m.b.t. Rode Knopje:

Helaas dus, maar daar herstel ik wel weer van (ik ga niet verven). Ik volg die nieuwe modellen niet zo, ik dacht dat dit soort knop de huisstijl van ze was. Kennelijk is het dus inmiddels geen gangbaar knopje meer voor ze.

Grt !

Mischien hebben ze aan het einde verzuimd om rode knoppen in te kopen en gedacht hop gewoon een grijze er op..

CEM kan ook heerlijk klinken..

Oops, ja, wilde niet suggereren dat filterchips minder te preferen zijn, we gaan hier niet aan de discreet-filter is beter :)

Zoals er ergens op 't Interweb stond schijnen de diverse 4-pole varianten merkbaar verschillend te klinken. Maar eerst maar eens bekend raken met deze, en dan van daaruit benieuwd zijn naar de andere.

Hmmm, blijft jammer dat ondanks de uitgebreide MIDI-implementatie er net niet die LFO-sync-to-MIDI-clock op zit.

Maar goed, t.o.v. de D-pole plugin heeft ie weer de LFO-S/H-waveform (ook hele mond vol ;) ), vreemd dat de softversie dat niet heeft...

Grt !

Mischien hebben ze aan het einde verzuimd om rode knoppen in te kopen en gedacht hop gewoon een grijze er op..

Ha, ja, pragmatisch... niks mis mee.

Oo, of wie weet is er nu wel ergens een 4-pole die ook voor de resonance 'ne rooie heeft :duivels:

Oops, ja, wilde niet suggereren dat filterchips minder te preferen zijn, we gaan hier niet aan de discreet-filter is beter :)

Zoals er ergens op 't Interweb stond schijnen de diverse 4-pole varianten merkbaar verschillend te klinken. Maar eerst maar eens bekend raken met deze, en dan van daaruit benieuwd zijn naar de andere.

Hmmm, blijft jammer dat ondanks de uitgebreide MIDI-implementatie er net niet die LFO-sync-to-MIDI-clock op zit.

Maar goed, t.o.v. de D-pole plugin heeft ie weer de LFO-S/H-waveform (ook hele mond vol ;) ), vreemd dat de softversie dat niet heeft...

Grt !

Ach beperkingen werken creatief!

Voor de volledigheid: Waldorf stuurde me voor nop 'n rode knop.
Helaas de dot 180' verdraaid (zoals ze zelf ook al aangaven - dit alles wat ze hadden), maar toch netjes.

Back