Welke heb jij???
Zie info & picture boven, die 12V-DC versie. Da's dus geen filterchip maar 'Moogish ladder' met matched transistoren uit een array.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Welke heb jij???
'Moogish ladder' met matched transistoren uit een array.
Hi Ralph,
Aha ja die heb ik nog nergens te koop aangeboden gezien. Nice ding.
Inmiddels reactie van Waldorf m.b.t. Rode Knopje:
Helaas dus, maar daar herstel ik wel weer van (ik ga niet verven). Ik volg die nieuwe modellen niet zo, ik dacht dat dit soort knop de huisstijl van ze was. Kennelijk is het dus inmiddels geen gangbaar knopje meer voor ze.
Grt !
Zie info & picture boven, die 12V-DC versie. Da's dus geen filterchip
CEM kan ook heerlijk klinken..

), vreemd dat de softversie dat niet heeft...Mischien hebben ze aan het einde verzuimd om rode knoppen in te kopen en gedacht hop gewoon een grijze er op..

Oops, ja, wilde niet suggereren dat filterchips minder te preferen zijn, we gaan hier niet aan de discreet-filter is beter
Zoals er ergens op 't Interweb stond schijnen de diverse 4-pole varianten merkbaar verschillend te klinken. Maar eerst maar eens bekend raken met deze, en dan van daaruit benieuwd zijn naar de andere.
Hmmm, blijft jammer dat ondanks de uitgebreide MIDI-implementatie er net niet die LFO-sync-to-MIDI-clock op zit.
Maar goed, t.o.v. de D-pole plugin heeft ie weer de LFO-S/H-waveform (ook hele mond vol), vreemd dat de softversie dat niet heeft...
Grt !