roland gr-500 "gitaar"synthesizer

http://www.joness.com/gr300/GR-100.htm
goeie demo,s ...

wat een mooie spullen in de ebay advert
en verkocht voor 620.-
das niks met todays prices
sh 7 klank denkik

wilde nog effe inhaken
ik kocht een avatar 6jaarterug voor400 in frieslande

met complete hex a gedeelte en boekies enso
maar daarwas byna niet mee te spelen
ik heb nogal wat guitaar vriendjes ...
wel intressante ervaring soon bak ...
wel brute sounds uitgemaakt ook!
later gewoon cv bespeeld emn doorverkocht ..
aan een gebanned iemand hier o hehe
:D:okdan::halleluja

GR-500

GR-500

Als System 100 liefhebber trekt deze bak me al een tijdje. Ik kan er nu een kopen voor een redelijke prijs (zonder gitaar). De CV/Gate opties die erop zitten zijn echter alleen voor het aansturen van een externe synth, via de GS-500 gitaar.

Is het mogelijk de bak om te bouwen naar iets waarmee de Synth als expander te gebruiken is?
Het aanbrengen van CV/Gate inputs of het ombouwen van de 24-pin cable(-input) moet toch mogelijk moet zijn?

Iemand tips/ervaring?

Als System 100 liefhebber trekt deze bak me al een tijdje. Ik kan er nu een kopen voor een redelijke prijs (zonder gitaar). De CV/Gate opties die erop zitten zijn echter alleen voor het aansturen van een externe synth, via de GS-500 gitaar.

Is het mogelijk de bak om te bouwen naar iets waarmee de Synth als expander te gebruiken is?
Het aanbrengen van CV/Gate inputs of het ombouwen van de 24-pin cable(-input) moet toch mogelijk moet zijn?

Iemand tips/ervaring?

Ik zou het alleen doen als de GR500 heel redelijk van prijs is anders voor je geld een ander apparaat kopen.

Iemand tips/ervaring?

metje eens
zelfde tydperk bakkie van roland as sh5/7 system 100 101/102 en meer
beetje ...redelijke techneut zou prik points op de synth moeten vinden
waar jen t nodig hebt brengje cv an gate aan ,...
vraag naar de bekende synth doctors
hebbie wel een egt ubiek synthesizertje
kweet niet waarje m voor wil gaan gebruiken ,... uitstekende elctro/bass synth
egt

dus asje bv voor een onder 1000 eu je zelf zoiets kado kan doen [incl ; de mod door erkende reperateur]...dan hebje eenleuk kado

Bijgaand het antwoord vd technische dienst:

Ik ben even door de schema's gegaan, maar de GR-500 is voor driekwart gebouwd rond de signalen uit de gitaar. Het grootste deel is toon herkenning uit individuele snaren; overigens redelijk slim aangepakt. Aanpassen tot een soort expander zou helaas zoiets zijn als van een windmolen een auto willen maken...

Ik denk dat het beter is de GS-500 gitaar erbij te zoeken; of hem door te schuiven naar iemand die alleen de gitaar heeft.

Ik doe het dus niet. Toch jammer.

goh, jammer toch, zo'n mooi ding

Back