meloyoungster
Ouwe rot
ik wil een aantal tracks van me van vorig jaar wat gaan masteren, ik weet dat ik niet het resultaat zal krijgen als een prof maar dat hoeft ook niet maar wel ff wat harder zetten en puntjes op de i
ik heb een nummer waar compleet verschillende stukken heb bijv een andere kick,
als ik nou een aantalherz weg wil draaien in mn melodie gaat het natuurlijk ook in de rest van het nummer, wat mischien niet mooi is,
maar ik wil natuurlijk ook wel weer dat de zelfde kick in minuut 1 hetzelde klinkt als in min: 2
dus mijn vraag. is het verstandig om in mn nummer in verschillende delen veranderingen aante brengen of alles op het hele nummer dus als ik me ergerb aan een noot in de eerste 30sec die weg probeer te halen, dat ik het volgende stuk die herz wel laat zitten.
graag ideenen alle veranderingen op de hele track of in stukken werken kan best
hoop dat jullie me begrijpen
groet
richard
ik heb een nummer waar compleet verschillende stukken heb bijv een andere kick,
als ik nou een aantalherz weg wil draaien in mn melodie gaat het natuurlijk ook in de rest van het nummer, wat mischien niet mooi is,
maar ik wil natuurlijk ook wel weer dat de zelfde kick in minuut 1 hetzelde klinkt als in min: 2
dus mijn vraag. is het verstandig om in mn nummer in verschillende delen veranderingen aante brengen of alles op het hele nummer dus als ik me ergerb aan een noot in de eerste 30sec die weg probeer te halen, dat ik het volgende stuk die herz wel laat zitten.
graag ideenen alle veranderingen op de hele track of in stukken werken kan best
hoop dat jullie me begrijpen
groet
richard