Alle Belgen verzameleeeeeeeehh

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
op je schoot? Probeer je me soms hevig overstuur te krijgen?? =(

Origineel geplaatst door Hover
Gisteren had ik helaas geen fototoestel bij, d'er zijn uiteraard wel foto's gemaakt.

Hopelijk zijn de foto´s van K3 niet mislukt want, hoe zou je zelf zijn als zo'n K3'tje op je schoot komt zitten 8) .
Neem dan maar eens een scherpe foto :D
Ik vond het wel raar dat ze dat deden, maar goed... Je hoort mij niet klagen. Van die 303 moesten ze niets weten.. Misschien toch meiden met verstand?

Het mooie van die pita tent was trouwens ook dat hij constant pizza zei ipv pita. Erg vermakelijk!:)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik vond het wel raar dat ze dat deden, maar goed... Je hoort mij niet klagen. Van die 303 moesten ze niets weten.. Misschien toch meiden met verstand?

Het mooie van die pita tent was trouwens ook dat hij constant pizza zei ipv pita. Erg vermakelijk!:)

LOL

Ook leuk was dat irritante Nokia deuntje

En maar niet willen opnemen :D

Origineel geplaatst door Pjotr G
op je schoot? Probeer je me soms hevig overstuur te krijgen?? =(

Volgens mij heeft JohnnyBusca een telefoonnummer toegestopt gekregen van Kristel. Misschien kan je het nummer bij hem lospeuteren :D

Ook leuk.

Zitten we rond middernacht in De Muze allemaal te geeuwen :gaap: van de honger, dus ff overleggen waar we iets gaan eten. Doet NickNova een heel verhaal over Frituur Nummer 2, een friettent die ooit 2de eindigde als beste frietkot, gaan we daar toch wel NIET eten zeker :stupid

Origineel geplaatst door JazzMann
't was wel leuk om jullie eens live bezig te zien... :D
:duivels: ;)
Waar was jij nu eigenlijk. Ik had matt second aan de telefoon en toen kwam jij volgens mij binnen, maar toen was je weg...

Waar was jij nu eigenlijk. Ik had matt second aan de telefoon en toen kwam jij volgens mij binnen, maar toen was je weg...

wel ik zat eigenlijk 2 meter boven jou op dat balkon... met uitzicht op Marc & die 303...
met wat vrienden... vrij dronken, moe & helemaal niet in the mood om over synths te leuteren.

Origineel geplaatst door JazzMann
wel ik zat eigenlijk 2 meter boven jou op dat balkon... met uitzicht op Marc & die 303...
met wat vrienden... vrij dronken, moe & helemaal niet in the mood om over synths te leuteren.
We hebben het eigenlijk meer over vrouwen gehad.. :)

volgende keer zien dat het op de main page komt, nu wist ik het maar een beetje op voorhand en moest werken en naar een vergadering :gaap:

Volgende keer ben ik er zeker bij :okdan:

vet%20man%20een%20303.JPG

"Net geen Emu E4xt... Bedankt pa!"

vet%20man%20een%20303.JPG

"Net geen Emu E4xt... Bedankt pa!"

Volgens mij zegt de fonkeling in je ogen meer dan genoeg over hoe 'blij' je wel was :duivels:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back