Alle Belgen verzameleeeeeeeehh

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Voor de twijfelaars, in de Muze hebben ze lekker bier 8~

Sterker nog ... ze hebben daar Belgisch bier, daar zeg je toch geen nee tegen;) , voor de geheelonthouders, er is ook platwater hoor, en fruitsap :D

Origineel geplaatst door Hover
Voor de twijfelaars, in de Muze hebben ze lekker bier 8~

Sterker nog ... ze hebben daar Belgisch bier, daar zeg je toch geen nee tegen;) , voor de geheelonthouders, er is ook platwater hoor, en fruitsap :D

mooi ik drink niet haha. hmm antwerpen is niet eens zo ver eigenlijk ...

Schop :D

Voor zij die het nog niet wisten, er is vanavond wat te doen in Antwerpen.

Dus, heb je niets te doen vanavond,

of zeurt je partner omdat je weeral een nieuwe aanwinst voor je setup hebt gekocht

of ben je op zoek naar een praatgroep over synthverslaving

kom dan gewoon naar Antwerpen en deel je synthverslaving met andere synthaholics.

Behalve bommen en granaten is er op televisie trouwens toch niet veel te beleven, dus

Origineel geplaatst door bambamstudio
Woe komen er nu allemaal?

3 uit eindhoven zeker :)

Tot nog toe denk ik:

Bambamstudio
JohnnyBusca
Fuse
NickNova
Jazzman
Hover
?

Slik =) de helft van de reeds aangemelden zijn Nederlanders 8D Uiteraard meer dan welkom maar ehh...

Jongens (en meisjes) ...zo klein is Belgenland nu toch ook niet, kom op ... waar blijven die belgen

De politieke heisa in Antwerpen is al opgeklaard hoor, dus 't is weer rustig in Antwerpen

Uit goede bron heb ik vernomen dat zelfs K3 langskomt :halleluja

Of het waar is, kan je alleen maar weten als je komt natuurlijk :duivels:

Origineel geplaatst door Hover
Uit goede bron heb ik vernomen dat zelfs K3 langskomt :halleluja

Of het waar is, kan je alleen maar weten als je komt natuurlijk :duivels:
Okee dan!
Ik zal mijn 303 meenemen als herkennings punt! Kunnen we meteen een foto maken van K3 met een 303! :)

Plus een foto van JazzMan met een 303!!!! Dat is natuurlijk ook super!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Okee dan!
Ik zal mijn 303 meenemen als herkennings punt! Kunnen we meteen een foto maken van K3 met een 303! :)

Plus een foto van JazzMan met een 303!!!! Dat is natuurlijk ook super!

binnenkort de DSF-meeting foto collectie met allerlei beroemdheden met de gehele roland TR-reeks ;)

OK, Hover stapt dadelijk in de wagen

FF GPS module wakker maken

START: AMSTERDAM

DESTINATION: ANTWERPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEh

Om het met een quote van een lid te zeggen (beetje aangepast weliswaar)

Antwerpen, de gekste :D

PS: als je komt, ben je d'er geweest 8)

momenteel is de muze omgebouwd tot een filmset... maar die zal strax wel weg zijn
...
hoop ik

k moet vanavond nog vlakbij repeteren (boven den "bonaparte" op de grote markt)

als we gedaan hebben komen we ons er wel mee bezatten

:doei:

Wij rijden zo aan...

Wel raar... Een synthforum meeting zonder Pjotr..

Het was zeer gezellig.

Alleen zo uitermate spijtig dat d'r zo weinig belgen kwamen opdagen. Allee, nie zo schuw he.

De foto's volgen nog wel. :)

Die meisjes van K3 zien er trouwens zonder die snoepkleurige kleren een stuk beter uit. Jammer genoeg hadden ze gisteren nog wel kleren aan, maar het zag er al een stuk beter uit. Evenals de Pita die we erna gegeten hebben...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Evenals de Pita die we erna gegeten hebben...

Hé, we aten toch Donar Kebab,
of was het Sjish Kebab,
of Kebab
of :confused:

:bekdicht:

Hè, gisteren een prachtige omschrijving gehoord, ben ik dat al vergeten, daar kon zelfs die uitbater niet aan tippen.

:D

jullie hebben toch wel foto's gemaakt van die K3 he?!?! Dat ene maiske met dat zwart haar is wel lief

Origineel geplaatst door fuse
Het was zeer gezellig.

Alleen zo uitermate spijtig dat d'r zo weinig belgen kwamen opdagen. Allee, nie zo schuw he.

De foto's volgen nog wel. :)

Het was idd weer gezellig, alleen jammer van het belgengehalte =(

Intussen ken ik ook weer hoe goedkoop het is om te parkeren in Antwerpen.
8D 11 EUR 8D , voor een paar uurtjes parkeren :( , of zou de stad Antwerpen dringend geld nodig hebben om bepaalde VISA-afrekeningsstaten te kunnen betalen ;)

Origineel geplaatst door Pjotr G
jullie hebben toch wel foto's gemaakt van die K3 he?!?! Dat ene maiske met dat zwart haar is wel lief

Gisteren had ik helaas geen fototoestel bij, d'er zijn uiteraard wel foto's gemaakt.

Hopelijk zijn de foto´s van K3 niet mislukt want, hoe zou je zelf zijn als zo'n K3'tje op je schoot komt zitten 8) .
Neem dan maar eens een scherpe foto :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back