Alle Belgen verzameleeeeeeeehh

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
'De Muze' ziet er alvast gezellig uit. Zag ik daar trouwens niet een drumstel staan? Lijkt me dus een mooi plekje voor muzikanten, niet?

Ergens komt dat interieur me vaag bekend voor, ik meen te weten dat ik tijdens m'n studentenperiode in Antwerpen ooit eens in zo'n gezellig cafeeken was beland.

Lijkt mij alvast een mooi plekje. (lijkt een beetje op 't schoan verdiep ;) )

Ok, 3 april, de Muze lijkt mij wel ideaal. Een uur of 8 's avonds, is dat ok?
Kent iemand het adres van de Muze voor onze lieve Noorderburen?

Ps: zou het niet fijn zijn als we eerst wat nummers van elkaar zouden horen en wat beoordelen en dan op café gaan? Bv eerst bij Jazzman thuis ;) (hinthint)

Origineel geplaatst door nick nova

Ps: zou het niet fijn zijn als we eerst wat nummers van elkaar zouden horen en wat beoordelen en dan op café gaan? Bv eerst bij Jazzman thuis ;) (hinthint)

ik vind van ni

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door nick nova
Ok, 3 april, de Muze lijkt mij wel ideaal. Een uur of 8 's avonds, is dat ok?
Kent iemand het adres van de Muze voor onze lieve Noorderburen?

Het adres van De Muze:
Melkmarkt 15
2000 Antwerpen

Met www.map.nl of zo kan je makkelijk een route plannen.

En parkeren lijkt me ook geen probleem, 't is maar zo'n 500 meter van de scheldekaai waar meestal voldoende parkeerruimte is.

Vergeet vooral niet jullie nederlandse euro's in belgische euro's te wisselen...
voor de parkeermeters & zo...
:eureka:
:biertje:

seg mensen,

Toch nie op nen donderdag zeker???
Kan da nie op ne vrijdag of zaterdag... Sommige mensen moeten wel werken op vrijdag en vroeg opstaan enzo...
Zelf kom ik ook toevallig veel in de Muze, dus ik zie da wel zitten eigenlijk... maar niet op donderdag.

...sorry, dat ik nog even bovenkom, maar ik ben dus recentelijk verslaafd geraakt aan videogames en heb niet echt meer naar het forum gekeken... ;)

Origineel geplaatst door oli303

Zelf kom ik ook toevallig veel in de Muze,

hahaha ...
...misschien kennen we elkaar dan wel :D

gr jzz

Toch nie op nen donderdag zeker???

Ik heb gewoon een donderdag voorgesteld, gewoon om 'ergens' mee te beginnen. Wat mij betreft is vrijdag of zaterdag ook goed hoor.

Als d'er maar schot in de zaak komt. 8)

Origineel geplaatst door Hover
Ik heb gewoon een donderdag voorgesteld, gewoon om 'ergens' mee te beginnen. Wat mij betreft is vrijdag of zaterdag ook goed hoor.

Als d'er maar schot in de zaak komt. 8)

't Is alleen dat ik denk dat donderdag voor veel mensen nogal "voos" is... Vooral als ge de volgende morgen vroeg weeral fris moet zijn! Een zaterdag zou wel graaf zijn... Dan kunt ge tenminste zuipen tot een kot in de nacht! ;)

't Is alleen dat ik denk dat donderdag voor veel mensen nogal "voos" is... Vooral als ge de volgende morgen vroeg weeral fris moet zijn! Een zaterdag zou wel graaf zijn... Dan kunt ge tenminste zuipen tot een kot in de nacht! ;)

mo zaterdags zit de muze wel stampvol...

Mijn agenda zegt nog steeds: 2003-04-03: Synth Antwerpen..

Gaat dat nog door?

Effe gewoon voor de duidelijkheid:

we houden het gewoon donderdag, 20 uur in de muze. Gaarne even bevestigen als je komt (dat ik daar niet alleen sta...)

Origineel geplaatst door JazzMann
Vergeet vooral niet jullie nederlandse euro's in belgische euro's te wisselen...
voor de parkeermeters & zo...
:eureka:
:biertje:

Wie op zoek is naar een parkeerplaats, zoek niet verder , tarieven ken ik niet. (iemand?)
Je kan de wagen ook gewoon aan de Scheldekaai parkeren (niet aan te raden bij springtij :D ), en vandaar is het slechts een 500-tal meter te voet tot bij De Muze.

Origineel geplaatst door bambamstudio
Jeroen, als je naar Antwerpen gaat, bel me ff
Waarom? Dat heb ik net gedaan! ;)

Als we vervoer hebben, dan heb jij een passagier! :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back