[ziek] en wat doe je dan ??

Origineel geplaatst door Dobre
ik voel ook een griepje aankomen...uche.. ;{

hoor ik nou een delay lama?
:P

uhh... nee,.. dat kuchen ben ik zelf.. zit geen lama in ..

het lijkt er wel wat op inderdaad dat miauwuauweiiooaaww.. geluidje, maar dat is een sample van mijn micromodular met wat filters en delays.

net de BG gelezen trouwens >:|

ik voel ook een griepje aankomen...uche.. ;{

hoor ik nou een delay lama?
:P

Zolang het maar geen vogelpest is, komt het wel terug goed hoor ;)

Het deuntje is een beetje simpel, maar dat moet je niet verkeerd opvatten, want ik vind het echt superlekker klinken.

Ik hou van basic. Heerlijk plaatje om van bijvoorbeeld Dimitri te horen op een feestje rond een uurtje of 7 in de ochtend. ;)

Verder geen comments, maar deze bewaar ik zekers wel op me pc. :)

delay lama is koel!
is die nou door een paar studenten van de hku gemaakt?

bg? oh oh... :erm:

delay lama is koel!
is die nou door een paar studenten van de hku gemaakt?

bg? oh oh... :erm:

yep, gebruik hem al een tijdje trouwens, volgens mij hebben ze die pluginn ook aan steinberg vekocht nu?? zoiets hoorde ik tenminste.
peaky pounder heeft hem in zijn fasttalking track gebruikt, maar da's industrial hardcore..

Origineel geplaatst door da goose
yep, gebruik hem al een tijdje trouwens, volgens mij hebben ze die pluginn ook aan steinberg vekocht nu?? zoiets hoorde ik tenminste.
peaky pounder heeft hem in zijn fasttalking track gebruikt, maar da's industrial hardcore..

industrial harcore...vaste prik in mijn sets :kimono:

Klinkt lekker Gooosje! Relaxed :okdan:

gr. Mario

Volgens mij heerst er weer eens virus, ik had daar ook last van (en dan niet een nieuwe bugbear variant ofzo)

:okdan: dit is echt wat anders dan wat we laats in de auto op hadden staan van je :okdan:
mooi nummertje

Back