Dag forummers,
IK heb een Nederlandstalig popliedje gemaakt, een beetje in de stijl van Thomas Berge en de Nick en Simon etc (ik besef dat ik nu dat ik vloek in de kerk, en dat op zondag
). Er zit ook al een tekst bij, en ik zing zelf redelijk, maar niet goed genoeg en heb ook niet de ambitie en de tijd om serieus zanger te worden.
Ik zou hem daarom graag aanbieden bij een uitgever oid, maar hoe pak ik zoiets aan? Blind opsturen? Of ben ik dan alle controle kwijt? En eerst helemaal indekken bij de BUMA? Ofwel: hoe pak ik dit ineens goed aan? Alle tips zijn zeer welkom
IK heb een Nederlandstalig popliedje gemaakt, een beetje in de stijl van Thomas Berge en de Nick en Simon etc (ik besef dat ik nu dat ik vloek in de kerk, en dat op zondag
). Er zit ook al een tekst bij, en ik zing zelf redelijk, maar niet goed genoeg en heb ook niet de ambitie en de tijd om serieus zanger te worden. Ik zou hem daarom graag aanbieden bij een uitgever oid, maar hoe pak ik zoiets aan? Blind opsturen? Of ben ik dan alle controle kwijt? En eerst helemaal indekken bij de BUMA? Ofwel: hoe pak ik dit ineens goed aan? Alle tips zijn zeer welkom