Daar is mijn jongste ook gek op. Ik ben alleen ontzettend onhandig op zo'n klein schermpjeIk doe dat op mijn telefoon: CapCut heet het. Gratis en je kan er eenvoudig leuke dingen mee maken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Daar is mijn jongste ook gek op. Ik ben alleen ontzettend onhandig op zo'n klein schermpjeIk doe dat op mijn telefoon: CapCut heet het. Gratis en je kan er eenvoudig leuke dingen mee maken
Nergens heen als je het niet wilt. Zo makkelijk kan het zijnVideo,mix,masteren.Waar gaan we naar toe om je eigen muziek even ÊÊn seconde op YT te laten oplichten op internet.
Ja,maar in je hoofd ben je er toch mee bezig.Nergens heen als je het niet wilt. Zo makkelijk kan het zijn![]()
Je hebt een gratis videoplatform, waar je heel eenvoudig je filmpjes op kunt zetten. Zo mooi of lelijk als je zelf wilt. En wil je het niet? Dan doe je het gewoon lekker niet. Dus nogmaals: zo makkelijk kan het zijnJa,maar in je hoofd ben je er toch mee bezig.
Stel voor een nieuw item in het forum overzicht?Je hebt een gratis videoplatform, waar je heel eenvoudig je filmpjes op kunt zetten. Zo mooi of lelijk als je zelf wilt. En wil je het niet? Dan doe je het gewoon lekker niet. Dus nogmaals: zo makkelijk kan het zijn![]()
Ja, dat snap ik.Gospel-rap dat is nieuw voor me.
Camtasia is best oke inderdaad om video's maken, gemakkelijk, snel en niet zo prijzig! De screenrecorder is ook wel oke. Zodra je wat meer nodig hebt qua functies schiet het helaas snel te kort.Een video editor uitkiezen vind ik te vergelijken met het uitkiezen van DAW software. Zelf heb ik enkele jaren geleden gekozen voor Camtasia omdat ik deze qua bediening het prettigste vond en het vrij eenvoudig is om mee te werken. Ik zou adviseren om e.e.a. uit te proberen om te kijken wat voor jou het fijnst werkt.