dextah
Ouwe rot
Hallo .
Wie volgt er hier een cursus op de School of Audio Engineering Amsterdam ?
Wie volgt er hier een cursus op de School of Audio Engineering Amsterdam ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door da goose
uhhh... dextah heeft een jar of 10 geleden op de SAE gezeten, de reden dat ie het vraagt is wat anders.

Origineel geplaatst door shortwave
Heb ik nu dat antwoord helemaal voor noppes zo zorgvuldig zitten intypen terwijl ik al lang in mijn bed had willen liggen, maar toch een forum-lid wilde helpen, terwijl de vuilnis nog op straat gezet moest en die nieuwe track nu een dag later af is dan gepland en ik mijn tanden nog moest poetsen???![]()
Origineel geplaatst door dextah
Even goed bedankt shortwave . Zo hoort het ook te zijn . Mekaar helpen niet waar ?

Origineel geplaatst door shortwave
Nee, ik volg dus geen cursus bij SAE, maar heb die gasten die daar een opleiding volgen wel meegemaakt... Sommige podia halen die jongens van de SAE als soort stagaires om "zogenaamd" het geluid te doen. Vrij triest.![]()
Toen ik het geluid deed voor een paar bands, waren er ook een paar leerlingen. En ik weet niet wat ze daar leren, maar het had weinig te maken met de geluidstechniek bij een live-optreden. Ze luisterden meer naar het geluid over een koptelefoon, dan naar het geluid in de zaal en of dat wel klopte. Het zullen wel beginners geweest zijn.

Origineel geplaatst door ratzavlatz
Je leert veel over de studio, leert werken met vette tafels waar je waarschijnlijk nooit meer de kans toe krijgt...ik weet niet in hoeverre dat nuttig is maar het is wel leuk iig![]()
Origineel geplaatst door cyan_circle
toch niet weer een 'ga wel/niet naar de SAE' discussie he?
daar zijn er al genoeg van, gebruik de zoekfunctie maar.
dextah, wat wil je weten?
aux geeft daar les/draait daar aan knopjes/rookt daar shag, dus hij zal je vraag wel kunnen beantwoorden dunkt mij
Ik hoef nix te weten . En zeker niet over opname techniek . Ging om iets anders en is niet meer nodigOrigineel geplaatst door cyan_circle
toch niet weer een 'ga wel/niet naar de SAE' discussie he?
daar zijn er al genoeg van, gebruik de zoekfunctie maar.
dextah, wat wil je weten?
aux geeft daar les/draait daar aan knopjes/rookt daar shag, dus hij zal je vraag wel kunnen beantwoorden dunkt mij
beetje dom van mij, ik wou graag weten of dit nut heeft voor een jongen die een enorme drive heeft maar vrij weinig zeg maar basic kennis nog heeft over het hele technische gebeuren, en nee ik verwacht niet dat ik hierna een super producer te zijn maar ik hoop idd dat ik mijn ideeen beter van mijn creative brein naar de koude kille computer kan zetten...Origineel geplaatst door shortwave
Bedenk wel dat je in eerste instantie in een soort brugklas terecht komt, waarbij je bijvoorbeeld na afloop van elke sessie alle faders en pot-meters in een neutrale positie moet plaatsen, en dergelijke nutteloze tijdverspilling.