Dag allemaal....
Liefhebbers van Aphex Twin weten vast wat ik bedoel... Hoe maakt hij die blikkerige rouwe (klinkend als een machine achtige) beats, die je bijvoorbeeld hoort op de Girl / Boy EP en een nummer als huppeldepup Bouncing Bal (zit het ff op m'n werk te tikken, kan niet op de precieze naam komen
). Zijn deze te maken met een speciaal soort effect of filter na een drumcomputer, of gebruikt ie hier specifieke apparatuur voor?
Tja, ik heb wel eens gehoord dat ie ook eigen apparaten bouwd maar goed... Venetian Snares bijvoorbeeld heb ik ook wel eens dat soort sounds horen maken...
We'll see
Mazzel Caspar
Liefhebbers van Aphex Twin weten vast wat ik bedoel... Hoe maakt hij die blikkerige rouwe (klinkend als een machine achtige) beats, die je bijvoorbeeld hoort op de Girl / Boy EP en een nummer als huppeldepup Bouncing Bal (zit het ff op m'n werk te tikken, kan niet op de precieze naam komen
). Zijn deze te maken met een speciaal soort effect of filter na een drumcomputer, of gebruikt ie hier specifieke apparatuur voor? Tja, ik heb wel eens gehoord dat ie ook eigen apparaten bouwd maar goed... Venetian Snares bijvoorbeeld heb ik ook wel eens dat soort sounds horen maken...
We'll see
Mazzel Caspar