Hardstyle/Hardcore Lead topic

Nee, da's inderdaad best wel vals.

(ook een beetje cheape reverb, waar komt die uit?)

Vocal veel te hard en loopt niet in sync met je track.............

Zorg eerst dat deze dezelfde tempo heeft.

No offence maar zo te horen gewoon sunshine en psychedelic bij elkaar geknipt en geplakt. weet niet hoe goed je bent met synths maar die synth van sunshine lijkt wel verdacht veel op t origineel.

ik vroeg mij eens af, ik loop met mn virus vaak met een puls golfvormpje te kloten.. ik heb het idee daar best wel leuks mee te behalen valt,kan je buiten PW modulatie nog meer gekke dingen doen met een pulse? met andere woorden kan iemand mij een tip geven over wat je er nog meer mee kan? wel iets bruikbaars uiteraard voor een lead..

Je kunt sowieso de PW over het hele traject laten gaan - dus van zaag naar puls naar sinus. Verdere dingen die niet onder PWM vallen komen vaak neer op waveshaping.

Zie op ongeveer 7:15.

Ik weet niet of je een TI hebt, volgens mij heeft die wel een soort waveshaping erin.

ben ik blij dat ik niet met FL werk...

ik heb ook in het cubase voor je :)

Naja hier nog een track, had niks te doen

Attachments

• Ambassador inc - Silence (Reviberz Intro edit).mp3
    1,7 MB · Bekeken: 99
Laatst gewijzigd:
Je kunt sowieso de PW over het hele traject laten gaan - dus van zaag naar puls naar sinus. Verdere dingen die niet onder PWM vallen komen vaak neer op waveshaping.

Zie YouTube - iPad Oscilloscope with oScope op ongeveer 7:15.

Ik weet niet of je een TI hebt, volgens mij heeft die wel een soort waveshaping erin.

ik heb indd een TI ik zal eens de manual doorlezen:D

das duidelijk iig....

ben ik blij dat ik niet met FL werk...

die snap ik niet:):doei:

overigens heb ik me al opgegeven voor de synthese curus bij Rop Papen :) weet jij nog andere manieren om "les" te volgen btw?

Ikzelf heb veel geleerd van patches/presets. Zoek net zo lang totdat je een toffe preset gevonden hebt en probeer erachter te komen wat hem zo tof maakt.

paramorph, die laatste melodie is echt vet! mag ik de remix maken :P

edit: klinkt lekker!

Laatst gewijzigd:
Back