Hardstyle/Hardcore Lead topic

ej swa dit dat.. ik kreeg er zelf kippenvel van..:D
melodie is een uiting van emotie soms(bij mij dan)
maar thanks voor de wel oké!:okdan:

deze dan? en nee niel ik ben op 1/3 van mn upload limiet:P

Ik vind de basis van de synth goed, bij die andere ook. Zou alleen nog een toevoeging doen om het af te maken. dat bedoelde ik eigenlijk met oke. ;)

een echte minus more synt,klinkt goed.

welke waves heb je hier voor gebruikt dan ...

Thanks, synth is sylenth1. Gebruik voor me leads nooit iets anders eigenlijk :)

Ik vind de basis van de synth goed, bij die andere ook. Zou alleen nog een toevoeging doen om het af te maken. dat bedoelde ik eigenlijk met oke. ;)

wel oke is voor mij voldoende hoor:D
ik vatte het goed op:okdan:

ik heb weer wat gespeeld met de virus en ja tis waar die fm knop had ik af moeten blijven:P

Attachments

• Zaag zaag Triangle virus.mp3
    4,2 MB · Bekeken: 99
je hebt gelijk, ik ben daar zelf ook meer van.
ik vond dit wel ff een mooi helder stukje synth voor bijvoorbeeld een intro
dan wel iets korter natuulk met een intro van ca 2.5 minuut is wat aan de lange kant gehehe

Even een nieuwe opzetje voor een lead...
Ik vind dat je het hoog iets té geboost hebt. Wellicht een kwesie van smaak, maar ík vind het storend.

Zelf vanavond ook bezig geweest met een leadsound. Zat eigenlijk wat te kloten in Sylenth1, en toen had ik opeens een best lekker klinkende sound. Vervolgens nog een blokgolfje erbij gedaan met -volgens mij- een best goed resultaat. Maarr.. Het kan altijd beter! Feedback is dus wederom van haaarte welkom! :)

Attachments

• Psyko Punkz - Dreamer.mp3
    1 MB · Bekeken: 97
Ik zou zeggen geniet van deze sound :halleluja

Hm,,, Jammer dat je hem afkapt bij de climax...

Bioweapon altijd +1. Die lead klinkt echt nice! :verkoght:

Mijn beurt:

Dit heb ik van de week uit m'n Virus B getrokken.
Opgenomen en geEQd.

Reacties zijn welkom! :-)

Attachments

• melodies.mp3
    934,4 KB · Bekeken: 107

Mijn beurt:

Opgenomen en geEQd.

klinkt lekker clean, over je handtekening gesproken.. ik lachte me rot joh haha

hoe doedde ge da ,hoe hedde ge da ,hoe hedde ge da hedaan:geslaagd: of niet EROL?
ga zelf eens knutsellen man, altijd maar vragen over hoe iedereen alles maakt..
wat wil je nou? dat iemand tracks maakt voor jou?
bekend worden met andermans trucjes?
presets doornemen ,kijken hoe het gemaakt word das beter dan wachten tot je alle instellingen voorgeschoteld krijgt.. sorry hoor maar waar is je creativiteit?

Weer even verder gesleuteld aan m`n synth. Voornamelijk met de reverb en de EQ zitten spelen. Hoe vinden jullie 'm tot nu toe?

Attachments

• Noisecontrollers - Escape.mp3
    1 MB · Bekeken: 84

Mijn beurt:

Opgenomen en geEQd.

Lekkere sound. Goed te horen dat het met een Virus is gemaakt. Heeft toch een herkenbaar geluid, en daar hou ik echt van (van de prijs wat minder :()

hoe doedde ge da ,hoe hedde ge da ,hoe hedde ge da hedaan:geslaagd: of niet EROL?
ga zelf eens knutsellen man, altijd maar vragen over hoe iedereen alles maakt..
wat wil je nou? dat iemand tracks maakt voor jou?
bekend worden met andermans trucjes?
presets doornemen ,kijken hoe het gemaakt word das beter dan wachten tot je alle instellingen voorgeschoteld krijgt.. sorry hoor maar waar is je creativiteit?

Lekker aardig weer :luv:
Dit was eigenlijk de bedoeling van mijn topic (hey verrek, ik ben de topicstarter?!)
maar dat maakt niet uit. Ik zal niets meer vragen en/of delen hier. helaas pindakaas!

Ik heb zelfs een hele tutorial voor je geschreven. Wat wil je nog meer? Zoals hierboven ook al wordt aangegeven: ga gewoon aan de slag. Neem presets door, of mijn tutorial. Als het dan nog niet lukt weet ik het ook niet meer. En bedank mensen als ze je helpen. Voor mij was het in ieder geval de eerste en laatste keer dat ik er tijd in stop.

Back