Marsman - Mist In The Afternoon

Marsman

Ouwe rot
Ditmaal weer een track met zang. Hier en daar niet helemaal super,
dus de vocalen gaan opnieuw opgenomen worden, wanneer ik daar zin
in heb.

Mist In The Afternoon - Soundcloud

Mist In The Afternoon - Myspace

on the grass I saw you there
even if I couldn't see you
I would feel you
now you're a mist in the afternoon
the light made you disappear

now and then
the mist comes down again
but you keep fading and fading
while the sun rises

there will be a time
no mist is left
the grass is empty
the shadow left

I would make the sun disappear
and the moon reveal
I would go into the mist again
and breathe the cloudy air
if i only could

now and then
the mist comes down again
but you keep fading and fading
while the sun rises

Laatst gewijzigd:
Ja, inderdaad misschien hier en daar niet helemaal super, maar wel lekker. Goede sfeervolle track! 8)

Ik vind het idee wel leuk maar het geheel komt me wat rommelig over. De vocalen wat beter in de mix zetten misschien en in ieder geval mag van mij de beat/ingespeelde instrumenten strakker worden neergezet.

Het rommelige in de vocalen ligt niet aan hoe het in de mix staat, maar aan de opnames
zelf. Niet helemaal strak overal. Dat is ook de reden dat ik het in ieder geval eens
overnieuw wil opnemen, de main vocals heb k het dan over, tweede stemmen zijn oké.

En ik weet niet hoe je de muziek zelf strakker zou willen zien. Voor mijn gevoel zijn
deze al strak genoeg.

Ik heb er nog even naar geluisterd en het zijn idd de vocalen die rommelig en soms gewoon slecht zijn gezongen. En ook sommige gitaar partijen zijn rommelig.
Ik luisterde op myspace ook naar een andere track van je: Cullens skimping, die gitaar lick op 2.30 klinkt daar wel strak. Dat is wel een goeie referentie voor wat ik bedoel.

Maar het is mijn mening maar hoor. En ik heb er verder ook geen verstand van..:doei:

Mooi liedje, rommelig ach wat een onzin Playboy is toch ook saai (photoshop).
Alleen die tekst daar begrijp ik niks van, maar goed dat houdt het ook een beetje mysterieus en dat past weer goed bij de muziek. kortom goed. ff een producer eroverheen zoals eno ofzo :-) en dan is het een zeer mooi plaatje.

@ Engine: Dankjewel. Tekst gaat erover dat je er niets aan kan doen dat je steeds
minder contact hebt, met iemand waarmee je eigenlijk heel veel contact zou willen
hebben, en het uiteindelijk allemaal verwaterd. Je zou er alles aan doen om het
weer te laten worden zoals vroeger. Toch best logisch op te maken uit
de tekst denk ik. Het is niet zo heel diep metaforisch ofzo.. :)

@ Bassio: Dankudanku

Zooooo, dit doet me heel erg aan The XX denken en dat is als compliment bedoelt!

Back