girls on synth

Sorry voor het negatieve commentaar maar gottegot wat een pretentieuze bagger komt er toch altijd dat Moog sound lab. Vreselijk.

Hier en daar worden er wel wat leuke schema's gebruikt, maar wat een materialisme zeg, tjonge jonge, en die zangstem van die dame is echt ongepast en heel zeurderig.

Typisch gevalletje van: Trying to hard

Ik doe met je mee. Vind het ook verschrikkelijk… Ongeïnspireerde 13 in een dozijn art fart muzak.

Van dat soort synthie pop is gewoon in tegenwoordig.. we're all clones

Sorry voor het negatieve commentaar maar gottegot wat een pretentieuze bagger komt er toch altijd dat Moog sound lab. Vreselijk.

Ik heb nog eens gekeken, en ik vind de "setting" gejat, het lijkt op dit:

n1619959436_56781_7879.jpg

Helaas falen ze met hun "muur" van moogerfoogers, rackvoaygers, slimphatty's en onaangesloten cv patchpaneeltdingetjes voor de voyager, Jarre had tenminste wel een echte modulair ;)

Wanneer stoppen al die mongolen nou eens en gaan ze iets doen wat echt leuk of nieuw is, ik denk dat de meeste mensen al dat retro/vintage herhaal gedoe nu wel zat zijn, of niet?

Zo die dame zingt en kijkt echt alsof ze er heel veel zin in heeft zeg, zal wel iets "artiestieks" zijn ofzo.

Dat kan je dan van heel veel bands en artiesten zeggen..

De uitstraling is meestal in overeenstemming met de boodschap en de emotie die iemand probeert over te brengen. Daar is weinig raars aan.

Maar goed. Ik heb depri-muziek verder nooit goed begrepen, ondanks dat ik zelf toch wel een heel ernstig persoon ben.. uhu.. :dubbel:

Dat kan je dan van heel veel bands en artiesten zeggen..

De uitstraling is meestal in overeenstemming met de boodschap en de emotie die iemand probeert over te brengen. Daar is weinig raars aan.

Maar goed. Ik heb depri-muziek verder nooit goed begrepen, ondanks dat ik zelf toch wel een heel ernstig persoon ben.. uhu.. :dubbel:

Ik vind het niet echt depri, wel deprimerend en nietszeggend, mischien weet die dame dat ook wel, dat ze enkel geld kan harken door deprimerende en nietszeggende muziek te maken? En tja, als jejezelf dan zo voorliegt, door iets te maken wat gewoon ECHT kut is, je er bewust van bent en er ook nog eens mee doorgaat, dan krijg je gewoon zo'n blik, denk ik. ;)

Een blik van "waarom kan ik niet stoppen met deze pure ellende?"

what the hell . . . . . . . . .

Ben ik intollerant tegenover gays als ik zeg dat ik dat echt haat ? Zoja? Jammer dan ,ik word er echt kotsmisselijk van. Ik vind het echt misbruik van muziek.

Ik heb nog eens gekeken, en ik vind de "setting" gejat, het lijkt op dit:

Helaas falen ze met hun "muur" van moogerfoogers, rackvoaygers, slimphatty's en onaangesloten cv patchpaneeltdingetjes voor de voyager, Jarre had tenminste wel een echte modulair ;)

Wanneer stoppen al die mongolen nou eens en gaan ze iets doen wat echt leuk of nieuw is, ik denk dat de meeste mensen al dat retro/vintage herhaal gedoe nu wel zat zijn, of niet?

Even voor de goede orde:
Moog Sound Lab is a performance series where artists are filmed performing in the Moog Music factory in Asheville, North Carolina. Moog Sound Lab is all about organic experimentation and is a unique opportunity for artists to explore analog sound-scaping, synthesis and effects.

Je moet je dus voorstellen dat Moog zegt: 'kom naar onze studio die tot de nok toe gevuld is met peperdure gear (en een Behringer mengpaneeltje, als je goed kijkt :D ) . Kortom de natte droom van vele synthforum members.

Dan vind ik het gewoon niet kunnen om een patch te bouwen met 3 oscillators aan, filter vol open, kortom met een subtiliteit van 0,0 voor de echte synthliefhebber. Dan ga je voor een hommage aan de Moog Sound...

http://www.moogmusic.com/sight-and-sound/sound_lab/

Nog afgezien van of je de muziek nou tof vindt of niet.8D

Tja, het zijn dan ook geen echte synthfreaks maar gewoon hipsters, die consumeren wat "hip" is, en ik kan er toch niet echt ontkennen dat "synthpop" en "synthesizers" hip zijn mede dankzij lady gaga en die retro revival en youtube.

Dus jullie favoriete hobby wordt nu bevuild en ontheiligd door hippe mannetjes en meisjes die het enkel doen om hun eigen ego op te krikken zodat ze nog populairder worden bij hun debiele digitale twitter/myspace/facebook/youtube vriendjes. Maar als het goed is, waait het wel weer over en dan is het volgende aan de beurt om verkracht te worden, en jullie hobby (synthesizers) ligt dan misbruikt en vergeten in de goot weg te regenen. Maar het volgende wordt (gok ik) iets met vogels spotten of paddenstoelen zoeken in het bos gecombineerd met hiphop/tekno beats in gabberkleding of naakt, want volgens mij was gabber ookal gegangraped.

Dan vind ik het gewoon niet kunnen om een patch te bouwen met 3 oscillators aan, filter vol open, kortom met een subtiliteit van 0,0 voor de echte synthliefhebber. Dan ga je voor een hommage aan de Moog Sound...

Bof, als moog je uitnodigt voor reclame maak je toch gewoon de muziek die je maakt, je moet toch niet alle moogpedaaltjes en synths gebruiken ?

De beste sessie is zowat Evan Dando die dan maar gewoon gitaar speelt op een moog gitaar zonder pedalen, of wat dan ook - ik denk dat hij het geeneens een goeie gitaar vond (maar hij was wel fantastisch, maar noch synths, noch een girl http://www.pastemagazine.com/moog/episodes/15/evan-dando/videos/no-backbone.html#moog-player )

Dit zal wel ook te simpel zijn zeker:
http://www.pastemagazine.com/moog/episodes/1/yo-la-tengo/videos/all-your-secrets.html
(maar er zit wel een vrouw aan één van de synths ...)

Back