Uit het ouwe doosje: 2 tracks

Joozt

Just music...
Ik was bezig met het uitzoeken van mn CD's en kwam twee nummers tegen van een paar jaar geleden. Deze wilde ik toch jullie even voorleggen. :) Natuurlijk zijn het weer trance-achtige nummertjes, misschien dat ik ooit nog eens van die "ziekte" genees :P

<-= Track1 =->

Is van 3 jaar terug, en is volledig gemaakt met FastTracker2 (een programma waar ik toen heilig in geloofde dat dat HET muziek programma was :P) DIt blijft een van me favoriete tracks, en deze gaat binnekort helemaal opnieuw gemaakt worden met de spullen die ik nu heb. :D

<-= Track2 =->

Is van een anderhalf jaar geleden. Ik had toen net mn Nova, en snapte nog absoluut niks van dat ding. Ik had alles gewoon gespeeld en gerecord, en daarna alles geplakt en gedaan in FastTracker2 (och jeej weer dat programma).

Zo, altijd fijn om je verleden is ff in de groep te gooien ;)

FT2!!!!

hehe klinkt goed voor ft2!
maarja.. als diehard tracker kan ik zegge:
beetje jammer van al die ingespeelde dingen. of heb je de melodietjes nagemaakt met ft2? [uhm.. ]

verder klinkt je 2e trak erg goed!

Ja, Dat eerste trackie blijft een leuk iets :D

Origineel geplaatst door mw3003
FT2!!!!

hehe klinkt goed voor ft2!
maarja.. als diehard tracker kan ik zegge:
beetje jammer van al die ingespeelde dingen. of heb je de melodietjes nagemaakt met ft2? [uhm.. ]

verder klinkt je 2e trak erg goed!

Nou het was zo dat ik na 984703291730 nummers in Fasttracker, eigenlijk iets meer wilde... dus kwam de synthesizer, daarop heb ik zelf dingen gespeeld en deze geplakt in FT2, maar ritmisch, achtergrond soundjes basses enz. dat is allemaal gewoon idd, gewoon fasttracker werk. IK heb niet anders gedaan vroeger dan hele dingen na bouwen met da programma :D Leuke tijden, maar ik wilde echt wel eens wat anders.

Back