midi learn?

yataah

Nieuwkomer
Na ik weet niet hoe lang gegoogled te hebben zonder resultaat wil ik hier toch mijn vraag stellen waar ik zelf niet uitkom!!

Ik wil graag mijn knoppen op de virus c automaten maar krijg het niet voor elkaar dat cubase5 dat leest waaraan kan dit liggen?
Verder zitten er op verschillende softsynths en effecten midi learn functies maar als ik m dan aan het inleren ben door aan een knop te draaien van mijn keyboard doet ie niks!!! wat is hier dan het probleem van?
En als laatste heb ik het probleem dat ik maar 2 van de 4 draaiknoppen die ik heb op mn keyboard werken in als het mogelijk is met midi learn te werken.

ik heb een yamaha dj-x keyboard een midi interface en e-mu 1212 geluidskaart en werk met cubase5

alvast bedankt voor de moeite voor de diegene die dat nemen :D

heb je de midi uit van de virus op de midi in van je emu?

nee dat niet nee!!!
ik heb nu mn virus op mijn midi interface in en uit 2
en mijn keyboard op mijn in en uit 1
ik ben er nu achter gekomen dat wanneer ik uitgang 2 selecteer in cubase dat ik dan wel alle knoppen kan automaten :d maar dan kan ik geen noten bespelen:s
en wanneer ik 1 selecteer in cubase kan ik alleen noten spelen.
wellicht is de oplossing dan dat ik mnn virus op mijn e-mu aansluit?

Nog iets anders,

wanneer ik midi learn in mijn filterbank3 activeer zou ik aan een controller op mijn keyboard moeten draaien om hem daaraan te wijzen maar dat doet ie dus ook niet hier snap ik het probleem ook niet:S!!!!

Back