Ik zit al een tijdje te kloten met mijn Yamaha su200 samplertje wat opzich een prima ding is, maar ipv software wil ik toch een beetje meer hardware in huis halen.
En dus zit ik te denken aan een rm1x of een ES-1 iedereen weet wel welke ik bedoel, mijn broer
heeft de rs7000 (hij wint
) maare hij kan alles realtime doen, wat ik ook wil.
En een vriend van mij heeft een rm1x waarbij dit dus niet kan, hij moet horen en als hij iets nieuws wil doen moet hij overnieuw, heel irritant, maar ik weet niet veel van de korg of maybe nog een roland? maare kan iemand mij uit de brand helpen, ik zit ook nog te kijken naar ipv de su200 een su700 te kopen, met dit uitzicht, wat is de beste aanschaf? :confused:
En dus zit ik te denken aan een rm1x of een ES-1 iedereen weet wel welke ik bedoel, mijn broer
heeft de rs7000 (hij wint
) maare hij kan alles realtime doen, wat ik ook wil.En een vriend van mij heeft een rm1x waarbij dit dus niet kan, hij moet horen en als hij iets nieuws wil doen moet hij overnieuw, heel irritant, maar ik weet niet veel van de korg of maybe nog een roland? maare kan iemand mij uit de brand helpen, ik zit ook nog te kijken naar ipv de su200 een su700 te kopen, met dit uitzicht, wat is de beste aanschaf? :confused:
('k Heb er zelf ook 1 en wat ik irritant vind is dat je 'm stop moet zetten als je naar een andere pattern (style in 't geval van de RS..) wilt gaan, en bij sommige andere 'veranderingen' ook..

)
Maar niet getreurd, als je de ES-1 als master gebruikt gaat het wel goed!