jaimiefanatic
Jaimie Fanatic
afgelopen zaterdag nog gedraaid door Laidback Luke te Lichtfabriek in Haarlem
DJ FANATIC - WHATHEFUNK!!!?

DJ FANATIC - WHATHEFUNK!!!?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door djsirjamez
afgelopen zaterdag nog gedraaid door Laidback Luke te Lichtfabriek in Haarlem
Origineel geplaatst door cyan_circle
goh, ken jij laidback luke joh?![]()
ik zal de track vanavond wel even luisteren
Origineel geplaatst door cyan_circle
goh, ken jij laidback luke joh?![]()
ik zal de track vanavond wel even luisteren

Origineel geplaatst door AOR
Ik ben weer aan het luisteren. En ik ben altijd niet echt enthousiast geweest, eigenlijk vond ik het meeste gewoon ruk. Maar, dit heeft zeker weten potentie. Ik zou die stemmetjes alleen wat meer laten freaken. Of gewoonweg wat andere stemmetjes gebruiken, niet vervangen maar varieren. Check de track van Aphex Twin Come to Daddy, zo'n scream zou de plaat niet mistaan.
Klinkt steeds beter Djeems.![]()
ik weet het, ik probeer ook wel te groeien in mijn muziek maken.. te leren van de fouten in mijn vorige tracks..
ik ben ook nog niet zo lang bezig.. plus dat als je muziek maakt je snel in een eigen cirkeltje komt.. zaterdag was dus in de lichtfabriek en daar luke echt mijn stijl draait kreeg ik er weer inspiratie door en dan ga ik weer dingen uit proberen.. ik zal dat toepassen op deze track.. ik ga nu eerst die AT track downen.. eens luisteren ..
zijn dat perfecte platen, maar je zoekt neem ik aan wel een breder publiek. Als ik de track in de winkel hoor dan denk ik eerst van: hmmm.. klinkt lekker, deze neem ik misschien wel mee, maar na een paar minuten denk ik: toch niet, te langdradig.Origineel geplaatst door olafmol
ik heb em ff geluisterd....qua sound is ie lekker..de beats zijn ook weer goed.......vindt die robotstemmetjes ook wel vet, misschien mogen ze wel iets minder of meer gedoseerd, begint op gegeven moment te irriteren....maaaaaaarrrrrrr....je zegt het zelf al, tis idd weer een echte DJ-tool, een soort lange drumloop met geluidjes..ik wacht maar tot er iets gebeurd, maar er gebeurd nix.....het gaat gewoon door..je zal er idd een soort spanningsboog in moeten krijgen.....wat misschien zou helpen is als je die getransformde noise die je aan het einde erin brengt als een soort spannings-punt gebruikt....dus een stuk eerder, rond de 3minuut ofzo een break, dan dat geluid erbij, en dan de boel weer los laat gaan met dat geluid er ook bij....
Olaf
ik word een beetje moet van die loser houding, ik zeg het erbij voor de mensen die toevallig in de lichtfabriek waren afgelopen zaterdag.. (waard vertrouwt zijn gasten zoals hij is he!)
doe geen moeite joh..
OAR:
ik vind het wel fijn dat je wel zegt : als ik de track hoor dan vind ik hem wel cool.. als een DJ hem draait of als je hem in de winkel zou luisteren.. want dan vind je in ieder geval de sound!!! wel lekker.. en dat scheelt al een hele hoop..
nu is het aan mij om die finishing touch onder de knie te krijgen zodat je wanneer je de hele track luistert.. hem ook echt wilt kopen en.... op een CD compilatie zou willen horen..
Origineel geplaatst door AOR
Precies ! Dat is nu het doel, want de basis is er gewoon. En die klinkt gewoonweg goed, geen gezeik.
Maar, jah.. afmaken is vaak het moeilijkst, niet waar?
waarmee maak je dit btw?
ik maak alles in fruity ... maar .. ik mix niets meer uit in fruity.. ik mix nu alles uit in Logic..
dus ik maak de track.. dan exporteer ik de FX tracks zeg maar.. alle sporen.. die haal ik in logic.. en dan ga ik mixen
ps: kun je even een comment geven over de sound, volume verhoudingen (genoeg bass? genoeg basskick?? etc..etc)