Welke sample is dit?

voosaa

Nieuwkomer
Hallo.

Ik ben bezig met een hardstyle track.
Ik zoek samples waarmee je de melody kan maken. maar geen piano melody.
Hoe hete deze samples.

Greetzz,,
Voosaa,,

hehehehe euh hardstyle samples....ik gok maar wat

Het lijky me dat je niet een echte melodie kunt maken met een sample.
Een sample zijn kleine brokjes klanken.

Je kan natuurlijk wel wat pitchen enzo, maar heel mooi wordt het dan niet. En volgens mij verandert dan het tempo ook van de sample. Maar dat laatste weet ik niet helemaal zeker.

Maar waarom niet gewoon zelf een lead spelen. De hardcore staat ten slotte niet bekend om de sterke melodielijn. Als het ritmisch een beetje leuk in elkaar zit is het al snel goed. En met de vele hardcore presets vind je vast wel een leuke sound voor die lead.

Paul

volg een synthesecursus en je weet hoe jij je eigen hardstyle geluiden kan maken.

Check bijvoorbeeld de synthesecursus van www.audionetwork.nl

Niel ik ga er vanuit dat jij zware donaties aan het synthforum doet, aangezien je er een sport van hebt gemaakt om in zoveel mogelijk topics reclame te maken voor jouw cursussen...:duivels:

net zozeer als dat alle beginners er een sport van maken om iedere keer hier weer dezelfde vragen te stellen waar iedere keer hetzelfde antwoord op komt:

leer synthese en doe ervaring op.

De vraag die dan komt is dan "ja maar waar dan ? ik heb geen zin in SAE, te duur, te lang en ken niemand die mij verder wil/kan helpen".
Rob papen geeft ook een cursus, maar die is niet speciaal voor de muziekstijlen waar de meeste beginners topics over gaan.
En daarin zijn wij de enige ter wereld, voor deze specifieke muziekstijlen.

Zodra de inkomsten goed zijn kan sf inderdaad een donatie verwachten, tot nu toe hou ik het bij mijn tekstuele bijdrages :D
Ik vind 13 topicantwoorden in 4 maanden wel meevallen, ik laat het aan de moderators over.

Dit lijkt me wel dat hier wel samples worden gebruikt met het maken van de melody

Greetzz

Volgens mij heb je totaal geen idee waar je over lult. Ik zou zeggen veel plezier met je cracks.

Greetzzzzzzzzzzz.

zo makkelijk werkt het niet hoor sampletje dit sampletje dat
dat is voor djs

malloot, ga je eerst eens verdiepen in hoe je een muziek productie maakt:eureka:

kijk eerst in fl maars bij channels 3xosc

zo makkelijk werkt het niet hoor sampletje dit sampletje dat
dat is voor djs

malloot, ga je eerst eens verdiepen in hoe je een muziek productie maakt:eureka:

kijk eerst in fl maars bij channels 3xosc

Om iemand nou gelijk een malloot te noemen... Beetje jammer.
@TS als je echt de droom van hardstyle producer koesterd, koop dan wat boeken over synthese, volg wat cursussen en maak tijd vrij om het te leren. Er is geen shortcut, geen geheime formule, geen geheime samplecd die je gelijk naar de top brengt. Oefenen, leren, oefenen, leren... en dat jááren lang.

De shoarma is op?

Orko-4.jpg

Back