Blijkbaar word ik niet serieus genomen door sommige mensen
Vind je dat nou heel gek? We proberen je hier te vertellen dat het aan de kok ligt, niet aan de keuken, maar dat wil er nog niet echt in, lijkt het.
ik ga voor een iMac met logic
Gebruik eens evens die grijze celletjes in je hoofd.
Je gaat een computer-based setup die je nu goed kent - van waar-vind-ik-dit-in-een-menu tot welke-sneltoetsen-heb-ik-nodig -
waar je dus al een heel aantal maanden geld, tijd en moeite in hebt gestoken en waar je al software voor hebt gekocht waarvan je weet dat die op je PC werkt - in 1 klap vervangen door een computer die je totaal niet kent en een pakket dat je totaal niet kent?
Heb je het komende half jaar een sabbatical om alles opnieuw te leren of zo?
Zeg maar dag tegen je productiviteit, want je zult hoogstwaarschijnlijk goed zitten te vloeken om uit te vinden waar wat nu in Logic zit wat je gewend bent in Cubase/Sonar/Ableton/FL Studio/watdanook.
Voor zo'n soort switch moet je toch even wat langer nadenken, en een Virus C is een volstrekt ander apparaat dan een computer, dus je vergelijkt appels met peren.
Verder is 800 euro voor een C te veel. 650 is al stukken redelijker, voor 800 kun je vaak al een Snow kopen. Ook leuk, overigens.