Motu 828mk3 i/o problemen

GeeJee

Nieuwkomer
Ik ben al bijna een jaar eigenaar van een motu 828 mk3, maar krijg em maar niet aan de praat zoals ik wil. Hopelijk kan iemand hier helpen.

1- kreeg geen geluid in logic 8, dat is nu opgelost
2- geen geluid in mn koptelefoon, dat is nu deels opgelost door in cuemix fx een aparte mix te maken (bus 2) die naar de phones out wordt gestuurd. probleem is nog steeds dat ik in die mix alleen al mn synths hoor, maar niet de output van de computer.
3. er is iemand bezig geweest met mn instellingen, ergens in het PFL/Solo gebied, en sindsdien... als ik nu wat pruts met instellingen zonder aan faders te komen, outputs en inputs verander om te kijken of ik geluid uit mn koptelefoon kan krijgen, kan het maar zo zijn dat ik opeens de output van mn computer op +180db over mn monitoren krijg.....

HELP!

met cuemix moet je er wel uit kunnen komen, toch?
geluid in je koptelefoon kan je ook eenvoudig regelen door de motu audio setup te openen en phone assign op main 1 2 te zetten. zorg dat je daw als output de motu heeft geselecteerd (indien je in jouw verhaal over externe synths praat, dat neem ik aan)

probeer eerst eens die headpone instelling met de motu instellingen... (dat microfoontje bij een apple systeem
)

Back