Emu xboard 49 met Windows 7??

Tinskey

Letsgetstarted
Hallo,

ik zit eraan te denken een nieuwe computer te kopen.

Omdat er op de nieuwere computers meestal Windows 7 zit, vroeg ik me af of mijn Emu Xboard 49 kan functioneren met Windows 7? Op internet kan ik hier niets over vinden, misschien omdat Windows 7 vrij nieuw is.. Misschien heeft iemand hier ervaring mee?

Dit gaat prima werken, een kennisje van mij gebruikt het Xboard ook, En hij heeft geen problemen alle schuifjes knopjes en pads werken naar behoren.

zover ik weet werken de drivers van VISTA ook in WIN7,

desnoods compatibiliteit terugzetten naar bijv XP SP2

ik heb zelf zo al menig controller aan de praat gekregen in win7, wel 32 bit versie ...

64 bit word een ander verhaal, daar zijn wbt musicgear nog maar bar weinig win7 64 bit drivers voor ...

dus, vind je de VISTA 32 bit driver; dan is de kans heeeeel groot dat ie gaat werken :)

suc6!

en anders ff vragen voor aanschaf ...

Xboard werkt niet met Windows 7

Xboard werkt niet met Windows 7

Naar aanleiding van bovenstaande opmerkingen heb ik een XBoard 49 gekocht om met Windows 7 te gebruiken.

Ik heb de EMUK_PCApp-L6_1_02_03 driver geeïnstalleerd, maar in in Apparaten beheer staat onder USB drivers dan het beruchte gele uitroepteken bij de driver.
Diverse malen heb ik de driver verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar steeds met het zelfde resultaat.

Heeft iemand nog een suggestie ? Ik begin n.l te twijfelen of het uberhaupt wel kan. Ik heb de home editie van Windows 7, dus in de XP modus zetten kan niet.

Alvast bedankt.

Back