Vraag over Mu-tron Biphase

VintageWorks

Ouwe rot
Even een vraag bij de foto: naast de output phasor B zitten op deze foto (en volgens mij bij de meeste Mutrons) twee zwarte 'knoppen' boven elkaar. Nu zie ik bij mijn Mutron dat daar gewoon jack-ingangen zitten. Is dat after market of af fabriek? Ik kan er niets over vinden op internet.

Attachments

• mutron-biphase-Cx.jpg
    mutron-biphase-Cx.jpg
    60,8 KB · Bekeken: 121
Ik heb geen idee.
Maar ik ben wel erg benieuwd waar die jack pluggen van jouw exemplaar dan voor dienen.

Ik dacht dat het een alternatief was voor de aparte aansluiting voor het originele pedaal, dus heb een pedaal op beiden aangesloten, maar ik krijg geen resultaat. Apart vind ik dat standaard zeg maar al twee zwarte dopjes ervoor zitten, dus het zou af fabriek al ergens voor kunnen zijn zeg maar.

Misschien biedt dit wat houvast:

http://m.bareille.free.fr/biphase/the_vintage.htm schreef:
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Here is the rear panel of another vintage .
On this Bi-Phase there is an extra jack , it is a CV control input replacing the Pedal ...
[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Great to drive the phasor from any modular source ... [/FONT]

attachment.php

Attachments

• biphase_rear1.jpg
    biphase_rear1.jpg
    73,4 KB · Bekeken: 106
Ah fijn:) Super zeg! Bij mij zit er daaronder ook nog een jack in. Maar nu weet ik wat meer. Wat me ook al opviel is dat hij gewoon zonder converter in 't stopcontact kan, dus 220V is.

Back