Refx Nexus!

voosaa

Nieuwkomer
Hallo.

Ik wil mijn refx nexus gaan installeren en openen met Fl Studio.
Ik loop tegen het volgende probleem op.
Als ik heb open in FL zegt die dat ik het bestand 0Testtone moet toevoegen maar dat heb ik al gedaan bij Nexus Content > Samples > ROM

Ik denk dat ik het probleem weet maar ik het zelf niet op kan lossen.
De Testtone file is één .Nxs bestand ik die herkent mijn pc niet.
Heb filmpjes gekeken hoe je het moet installeren en daar geeft zijn computer het zo aan:
nexusgoed.jpg

En mijn computer geeft het zo aan:
nexusfout.jpg

Weet iemand wat hier het probleem is?
Alvast bedankt

Greetzz,

Laatst gewijzigd:
Als het goed is maakt het niet uit wat voor icoon je heb staan. De applicatie herkent het bestand wel.

Heb je bij de FAQ gekeken? OF volg de installatie stap voor stap.

tja,
de rest v/d libary moet er mss ook instaan...???

is't nexus V1 of V2 ???
en toch geen .torrr....t ???? hé !!

Volgens mij kent mijn pc het bestand .nxs!

Kom er echt niet uit Iemand die mij misschien wil helpen met teamvieuwer?

Greetzz

Ben er uit ben maar begonnen aan nexus 2 en die deed het meteen!.

Nu heb ik nog één vraagje.
Ik werk met FL studio. en als ik op youtube zoek van Hardstyle melody. dan hebben hun een stukje en die selecteren ze en plakken ze er nog één keer onder hoe doe je dat met FL? als je snapt wat ik bedoel omdat mijn nederlands niet al te best is! sorry hiervoor.

Groetjes:D

Dat als iemand het weet gewoon antwoord geeft en niet blij gaat doen?
Moeilijk?
Thanks
Greetzz

Nu heb ik nog één vraagje.
Nee, zo werkt het niet. Ga nou eens eerst met FL aan de slag en probeer zelf iets voordat je een vraag stelt.

Zelfs dit knulletje van een jaar of 10 heeft 't door:

Dat als iemand het weet gewoon antwoord geeft en niet blij gaat doen?

Nee, zo werkt het ook niet.

Hoe denk je met deze instelling ooit ergens te komen? Ooit plannen om een plaat te releasen?

Voor autorijden heb je een rijbewijs nodig. Voor muziek maken moet je weten hoe je apparatuur werkt. Ga eerst de handleiding doorlezen van FL; wat je vraagt staat daar uitgelegd. Als je die niet hebt, of die van Nexus niet hebt, dan is het enige wat we hier zeggen - zoek 't maar lekker zelf uit.

En even een toelichting op wat jij afdoet als "blij doen":

Niemand hier is zo'n lul dat ze geen zin hebben om je iets uit te leggen. Des te meer mensen muziek maken, des te beter. Schitterende hobby, leuk om over te praten, twintig keer beter dan achter de TV hangen en gapen naar RTL Boulevard.

Waar men echter geen zin in heeft is om je bij je handje vast te houden terwijl er uit niks blijkt dat je zelf ergens moeite voor doet. Het stikt van de tutorials voor FL Studio, geschreven of gefilmd door mensen die allemaal met hetzelfde probleem zaten.

Als je geen zin hebt om energie er in te steken hebben wij ook geen zin om energie in jou te steken. En het is ook nog eens een dozijn keer zo makkelijk als dat het vroeger was; tig mensen hier hebben het zonder internet en zonder Google moeten uitvinden. Nou heb jij mazzel dat je dat zelf niet hoeft te doen en dat je internet en Google hebt, maar gebruik dat dan ook eens in plaats van de antwoorden op een zilveren schoteltje te verwachten.

jaja, 'k dacht het al !!!

en tja, waar is de spirit van de jaren '80 gebleven...

... Toen muzikanten de computer ontdekte...

hahah dit is echt geweldig.. ik zat elke keer elke noot handmatig te kopieeren naar het volgende blok.. maar met de shift toets gaat het een stuk makkelijker
schaam me diep.. na zoveel jaar leer ik dit pas

Back