Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yep, ga wel ff kijken, daarna nog wat Clone/Bunker mannen in het café dus wordt wel weer een aardig avondje denk ik![]()

Daar is toch niks overdreven aan...
Ter plaatse te testen
Geen mankementen
En nep........
€ 250 voor een Yamaha CS1X vind ik ook best stevig: http://link.marktplaats.nl/498727780
das niet stevig, das belachelijk
een cs2x gaat voor nog minder
We doen er toch allemaal aan mee jongens?maar 1900,- is toch nogal prijzig voor deze bak?
of heb ik liggen slapen?
![]()
We doen er toch allemaal aan mee jongens?
Kijk nou es naar de marktplaats pagina's op het forum. Als ik interesse in een bepaalde bak heb en ik ga daar op zoeken dan schrik ik altijd weer hoeveel de prijzen nog steeds omhoog gaan. Prijzen die 2 jaar geleden nog als "belachelijk" werden bestempeld zijn nu blijkbaar heel normaal. En nog steeds wordt er vrolijk gekocht en verkocht. Waarschijnlijk is 2K+ voor een JP6 over 2 jaar heel normaal. En waarom wordt het dan wél geaccepteerd? Elke analoge bak die ook maar een beetje interessant is zal goed worden onderhouden of gereviseerd dus ze verdwijnen niet meer van de markt zoals vroeger. Vraag en aanbod verandert eigenljk niet zo veel, alleen de prijzen gaan omhoog. Misschien is de mentaliteit ook wel veranderd: ik was vroeger blij als ik iets kon verkopen en er niet teveel geld op verloor. Tegenwoordig kopen mensen iets 2e, 3e of weet-ik-veel-hoeveel-hands en verwachten er altijd méér voor terug te krijgen dan ze er voor hebben betaald.

Synthesizers zijn haast net zo'n solide investering als huizen of staatsobligaties![]()