grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
"R-ond"-> Je kan het proberen maar MP doet hier niks aan.

Marktplaats is om te janken!
Het taalgebruik in advertenties is vaak hopeloos slecht, 80% van de keren dat ik reageer krijg ik nooit een antwoord en ook al bied je het hoogst wil dat nog helemaal niks zeggen.
Ebay is wat dat betreft stukken beter.

Wat ik dan weer mis bij Ebay is het gewoon onderhandelen via mail. Die veilingen van Ebay kunnen voor en tegen je werken...

ik kijk zelf niet eens meert op MP.
het kost mij minder tijd en ergenis om zelf een mega analoge polysynth te ontwikkelen en bouwen, dan er een fatsoenlijk op MP te vinden en te kopen.
:mega:

Wat ik dan weer mis bij Ebay is het gewoon onderhandelen via mail. Die veilingen van Ebay kunnen voor en tegen je werken...

Heb zelf t idee dat juist op ebay meer moeite wordt gegaan om fatsoenlijke mailwisseling te voeren,.. mensen hebben geen zin in negatieve feedback ivm slechte communicatie.

fatsoenlijke mailwisseling wel, maar ik bedoel gewoon rechtstreeks van "hoeveel wil je voor dat apparaat?" en dan een prijs overeen te komen in plaats van met 2 euro overboden te worden op 6 seconden voor het einde van de veiling.

Op eBay ben je meestal goedkoper uit dan op het woekerplaats.

Laatst stond er een Jup 4 op woekerplaats voor bijna 1200 euro (dacht ik) en gelijkertijd ging er op eBay een weg voor 900 euro kijk dat scheelt wel even.:biertje:

Waarom denk je dat Bradley? :)

Er staat toch gewoon dat het een D-20 is..? :erm:

Ehh ja.... maar een D-20 voor 500euro is gewoon pure kolder :)
Dingen worden aangeboden voor 125-175 euro gemiddeld.

Sowieso een beetje vaag: Bovenaan de advertentie staat €500 en in de tekst:
Prijs: €400,- inclusief koffer, basishandleiding, handleiding voor gevorderden en handige gebruikstabellen.

De opbrengst van deze synthesizer is voor een goed doel: ontwikkelingsprojecten in Indonesië t.b.v. kansarme mensen.

Nou,.. hun kansen zijn ineens vertienvoudigd,..
Nou nog een veiling om deze kansarme d20 te verkopen voor zo'n bedrag!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back