Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die is van Midimartin.Een Yamaha DX7 (mk1) voor € 500. zitten lekker wat cartridges bij, maar toch... http://link.marktplaats.nl/503159081

)
Voor weggooien is wat moeite nodig. Voor slopen is veel moeite nodig. Maar er zullen er inderdaad al heeeeel wat minder zijn dan dat er ooit nieuw waren.Toch lijken ze wel wat in de lift te zitten de laatste tijd. Vroegâh was €450 echt de max, nu gaan ze wel eens weg voor 550-600. Maar da's wel een boel geld hoor, de klank is niet heel erg heftig (wel mooi, subtiel) en er zijn natuurlijk zat VA's mét knoppen die ook modulatiematrixen hebben.
Ik zou niet meer zonder kunnen, fijne bak. Vorig jaar 350 voor de mijne betaald (hele goeie deal), maar idd 500 - 600 is normaal. 950 is belachelijk, daar kan je bijna een OB-8 voor krijgen.

Ik denk dat de helft van alle exemplaren bij Stock, Aitken en Waterman ligtik vraag me uberhaupt af hoeveel dx7's er nog zijn, er zullen al talloze weg zijn kapot/gesloopt/weggepleurd

Ik denk dat de helft van alle exemplaren bij Stock, Aitken en Waterman ligt![]()