CS80

Wie was dat pas nou dat ie wel eens een CS80 het raam uit zou willen gooien? Hier is je kans. :D

Het is idd een pak poen.

Da's een understatement!!!!
Daar koop je een sterk verwaarloosde arbeiderswoning voor in het noorden des lands!
Ik zeg je,. Niet gewoon meer!!!!

Ieder zijn prioriteiten,.. maar zoveel geld zou ik er nooit in steken!
Misschien als't met bakken uit de lucht komt vallen of,. zoals bij sommige lui,. het aan boompjes op zolder groeit en je van gekkigheid niet meer weet waar je t moet stashen! Maar dan nog!!

Waarom er altijd van die bullshit als "very reluctant sale" bij moet staan :r! Alsof ze eerst moeten doen alsof ze er pijn in hun hart van hebben... en dan (heel) veel geld voor iets vragen.
Dat je die MIDI-kit erbij krijgt is een beetje een farce, als je op de Kenton site kijkt staat daar expliciet bij: "Kit including fitting by expert engineers at our premises in London. Note however that delivery to and from Kenton is not included in these prices.". Zelf inbouwen is er dus niet bij, het ding moet toch echt eerst naar London.

http://www.kentonuk.com/products/items/sockets/yamaha/cs80.shtml

Da's een understatement!!!!
Daar koop je een sterk verwaarloosde arbeiderswoning voor in het noorden des lands!
Ik zeg je,. Niet gewoon meer!!!!

Ieder zijn prioriteiten,.. maar zoveel geld zou ik er nooit in steken!
Misschien als't met bakken uit de lucht komt vallen of,. zoals bij sommige lui,. het aan boompjes op zolder groeit en je van gekkigheid niet meer weet waar je t moet stashen! Maar dan nog!!

Haha..

Ik weet dat de huizen in het noorden goedkoper zijn dan in bijvoorbeeld het midden van het land.. Maar als ik voor 9000 pond een sterk verwaarloosde arbeiderswoning zou kunnen krijgen, dan zou ik voor wat ik heb betaald een onder architectuur gebouwde plattelandsvilla hebben met dubbele garage, bioscoop, zeer uitgebreide studio en een inpandig zwembad.. En laat dat nou net eens niet het geval zijn.. *D

Stukken van mensen, zoals onze zuiderburen plachten te zeggen.

Ik denk dat je twee huizen kon kopen voor één CS-80. Dus ik denk dat je zeker in Nederland een slechte deal gehad zou hebben als je in een kartonnen doos op je CS-80 was gaan spelen in de seventies ;)

hij ziet er wel mint uit klopt dat?

sja wat is nou een gangbare prijs voor zo'n ding

Vreemd want volgens mij was de dollar iets van 4 gulden 50 in de jaren '70 en dat zou eigenlijk al in een prijs van 12500 euro vertalen exclusief inflatie.

Vreemd want volgens mij was de dollar iets van 4 gulden 50 in de jaren '70 en dat zou eigenlijk al in een prijs van 12500 euro vertalen exclusief inflatie.

Kijk aan dus nog nooit een goedkope jongen geweest!

en met 10 man om m op te vangen :okdan:

maar 9000 pounds is niet reeel vindt k
4a5 is al veel
ds t dubbele byn DAN

9000 pounds is in mijn ogen idd niet reeel maar ik 4 5 duizend ook niet ben ik bang. ik denk dat je er tegenwoordig ergens tussen in moet zoeken.

blijft een geile bak idd kon vorig jaar een cs50 kopen voor weinig. heb er spijt van dat ik dat niet heb gedaan.

Back