CS80

9000 pounds is in mijn ogen idd niet reeel maar ik 4 5 duizend ook niet ben ik bang. ik denk dat je er tegenwoordig ergens tussen in moet zoeken.

blijft een geile bak idd kon vorig jaar een cs50 kopen voor weinig. heb er spijt van dat ik dat niet heb gedaan.

Is een leuke die CS50. Wel een dikkertje wbt omvang!

Niks mis met dikkertjes. 8)

Haha..

Ik weet dat de huizen in het noorden goedkoper zijn dan in bijvoorbeeld het midden van het land.. Maar als ik voor 9000 pond een sterk verwaarloosde arbeiderswoning zou kunnen krijgen, dan zou ik voor wat ik heb betaald een onder architectuur gebouwde plattelandsvilla hebben met dubbele garage, bioscoop, zeer uitgebreide studio en een inpandig zwembad.. En laat dat nou net eens niet het geval zijn.. *D

Er was laatst in leeuwarden een arbeiderswoning per executie verkocht voor 12000 euri,. het hele ding lag vol met pakken volgepiste kranten en de overblijfselen van 80 jaar verzamelwoede,.. een kennis van me heeft t gekocht!
Drie polen hebben de zooi leeggeschept en de shit afgevoerd,..
Ging er wel nog een 2000 euri gipsplaat in en wat stucwerk,. en een nieuw keukenblad,.. Nu wordt t verhuurd aan 4 studenten!,.Je moet er wel wat voor willen doen en flink zoeken,..maar het kan toch echt!

Er was laatst in leeuwarden een arbeiderswoning per executie verkocht voor 12000 euri,. het hele ding lag vol met pakken volgepiste kranten en de overblijfselen van 80 jaar verzamelwoede,.. een kennis van me heeft t gekocht!
Drie polen hebben de zooi leeggeschept en de shit afgevoerd,..
Ging er wel nog een 2000 euri gipsplaat in en wat stucwerk,. en een nieuw keukenblad,.. Nu wordt t verhuurd aan 4 studenten!,.Je moet er wel wat voor willen doen en flink zoeken,..maar het kan toch echt!

Kijk VOC mentaliteit.

Volgens mij is het performance-aspect, het feit dat het ding zo fantastisch hands-on is juist de reden waarom die CS-80 zo'n begeerlijk apparaat is. Als je Vangelis op dat ding ziet spelen zie je dat hij één is met dat instrument, en DAT is nou juist niet in software na te bouwen. Of ze moeten net als voor de MS-20 een control surface maken die hetzelfde doet als de echte CS, met polyfone aftertouch en net zo groot natuurlijk! :P
Mijn CS-60 klinkt - met natuurlijk maar één osc - hetzelfde als de 80, maar is niet aanslaggevoelig en heeft alleen maar 'channel' aftertouch. Dat levert al een hoop minder expressieve mogelijkheden op.

Ik ben morgen toevallig in Londen; misschien dat ik hem toch even langsga ;)
Daarvoor uiteraard eerst een bank beroven.

Mr Miyagi misleidde Daniel-san met een poetsdoekje..Dat scheelt weer tijd om koffie te zetten.. :D

Maar weer ff ontopic.. Die CS-80 blijft een (natte) droom..:{

In het artikel van SOS over Vangelis zijn Nemo Studios stond volgens mij dat de beste man er nog een 7-tal had staan..

Zeggen dat ik 1992 ooit een CS80 bij Mill's Music in Wilrijk voor 20.000 BEF (=500€) heb moeten laten staan wegens plaatsgebrek :erm: ;{ =( .

Heb ik altijd al spijt van gehad (en zal het waarschijnlijk ook wel blijven hebben).

Zeggen dat ik 1992 ooit een CS80 bij Mill's Music in Wilrijk voor 20.000 BEF (=500€) heb moeten laten staan wegens plaatsgebrek :erm: ;{ =( .

Heb ik altijd al spijt van gehad (en zal het waarschijnlijk ook wel blijven hebben).

Spijtige situatie idd...

20.000 BEF was in die tijd wel veel meer waard dan nu natuurlijk, maar in verhouding blijft hij veel goedkoper dan tegenwoordig.

ach,. als ik me druk moest maken om alle vintage die ik voor een prikkie kon kopen in de 80's en 90's maar waar ik liever voor ging stappen met mn maten en blowen en booze en aanverwanten voor ging kopen,. dan was ik een vet ouwe zuurpruim!!!!gheheh

Toen ik enkele jaren interesse begon te krijgen in synths waren ze nog enigszins betaalbaar, maar had ik geen geld.

Ergens is het misschien wel goed, want in tijden dat je een MS20 of Odyssey voor 500€ kon kopen zou ik een fortuin hebben uitgegeven, waar ik nu minder uitgeef omdat de synths veel meer kosten en ik er dus bijna geen meer koop. Wij nemen hier inderdaad een contradictie waar. :)

Back