Wodka
Ouwe rot
Ik heb een half jaartje geleden ongeveer mijn Waldorf Q keyboard weggedaan. Ik moest namelijk naar een kleinere ruimte gaan verhuizen waar ik geen ruimte meer had voor diverse keyboards. Maar ik wist toen al dat ik ooit weer een Q rack of iets dergelijks terug wou.
Ondertussen ben ik zover dat ik mijn nieuwe kleinere ruimte in kan richten. In de tussentijd ben ik er wel achter gekomen dat ik de Waldorf sound echt mis. Dus nu ik mijn nieuwe ruimte krijg wil ik ook weer een Waldorf terug. Maar welke?
Ga ik voor een Q rack of Micro Q? Of ga ik voor een moderner product zoals een Blofeld of zelfs voor software: Largo?
Kan ik met Largo niet alles wat ik met een Q ook kon? En misschien zelfs meer? En ga ik een klankverschil ervaren? Of valt dat wel mee...
Wie kan mij een goed advies geven
Ondertussen ben ik zover dat ik mijn nieuwe kleinere ruimte in kan richten. In de tussentijd ben ik er wel achter gekomen dat ik de Waldorf sound echt mis. Dus nu ik mijn nieuwe ruimte krijg wil ik ook weer een Waldorf terug. Maar welke?
Ga ik voor een Q rack of Micro Q? Of ga ik voor een moderner product zoals een Blofeld of zelfs voor software: Largo?
Kan ik met Largo niet alles wat ik met een Q ook kon? En misschien zelfs meer? En ga ik een klankverschil ervaren? Of valt dat wel mee...
Wie kan mij een goed advies geven

De Blofeld is toch minder, op het eerste gezicht. Helaas heb ik nog niet veel tijd gehad om daar goed in te duiken. Wel een vééél fijnere interface trouwens!