elevata virtual analog

chielos

...
heeej is iemand bekent met deze synth?
enne studiorelics.com kent iemand deze webwinkel?
gooi alles er maar uit!!!
alle info is welkom

ps als iemand nog een leuke synth heeft gezien voor minder dan 450 laat maar horen!!!!!

tsja das inderdaad alle info die er is gwloof ik want die site's heb ik allemaal al gezien.
maar toch bedankt...

tsja das inderdaad alle info die er is gwloof ik want die site's heb ik allemaal al gezien.
maar toch bedankt...

Als er weinig over te vinden is, heeft dat meestal een reden!!!
Maar ook hier zijn uitzonderingen op.

tsja dat weet ik daarom hoopte ik ook dat iemand mij kon zeggen of dit nou een uitzondering is of niet.
kan hem nl. nieuw kopen voor +\- E375
zal ik kopen of laten gaan?
kan hem natuurlijk altijd weer weg doen.
hmmm....

Ik heb er een tijd geleden mee gespeeld . ik was nieuwsgierig geworden nadat ik zijn mogelijkheden (best veel) en prijs (erg goedkoop) ergens zag. Na 5 minuten spelen in de wikel wist ik ook waarom die zo goedkoop is, hij klinkt compleet kut, heel dunnetjes.
Maar ja smaken verschillen dus probeer em gewoon uit, bij Feedback staat ie

Ik heb zelf een Redsound Darkstar. De Darkstar XP2 gaat nu bij Feedback voor 'weinig' over de toonbank.

Die Darkstar is dus wel lachen, het is echt een bass/lead/fx ding. De interface is ff wennen, maar de geluiden zijn wel leuk. Het is niet zo gelikt als veel VA tegenwoordig is. Het heeft best wel een eigen klank. Het enige nadeel is dat de mijne wat ruist. Misschien is in de XP2 verbeterd, dat weet ik niet.
Als je iets zoekt als basis voor je setup, dan moet je 'm niet hebben, daar is ie niet voor geschikt. Als je een lekkere aparte tweakbak voor erbij zoekt, dan is ie top.

Back