chill trackje (deephouse/progressive)

Dhr. Fuse, zou u zo vriendelijk willen zijn, even een post te plaatsen wanneer uw server weer aan staat?

Bvd,
Lex

Hmmm..... ik zal hem anders wel op de DDS zetten als ik weer thuis ben. Maar die server is bijna net zo brak als m'n eigen.

Maar kans is groot dat hij in de middag weer beschikbaar komt. De server wordt nl. automatisch geherstart in een script.
Rond 13:00 of zo. (d8 ik)

Geduld is een lange zaak.

Origineel geplaatst door fuse
Hmmm..... ik zal hem anders wel op de DDS zetten als ik weer thuis ben. Maar die server is bijna net zo brak als m'n eigen.

Maar kans is groot dat hij in de middag weer beschikbaar komt. De server wordt nl. automatisch geherstart in een script.
Rond 13:00 of zo. (d8 ik)

Geduld is een lange zaak.

En een schone... ;)

ik bedoel, als je een track post dan moet de server ook echt beschikbaar zijjn. sorry hoor. laat maar zitten.

Doe es ff rustig aan zeg. Ik baal d'r ook van hoor. Maar kan vanuit hier er nix aan doen.
Ik hoef hem niet eens te posten. Het moet niet gekker worden. Ik ga echt geen duur account met extra webspace nemen zodat jullie gratis naar m'n nummers kunnen luisteren hoor. Dat kun je zwaar vergeten.

En als ik probeer om CD's met m'n nummers verkopen dan koopt (bijna) geen hond ze maar wel zeggen dat ze er vaak naar luisteren. En daar baal ik best wel van hoor. Niet dat jullie er graag naar luisteren maar dat jullie voor nop op de voorste rang willen zitten. Ik doe dit voor m'n plezier maar als je gaat lopen 'zeuren' dan is er voor mij de lol snel van af hoor. Als je wilt wachten ok, maar als je hem niet kan downloaden dan heb je gewoon dikke vette pech.

Ik ga echt geen duur account met extra webspace nemen zodat jullie gratis naar m'n nummers kunnen luisteren hoor. Dat kun je zwaar vergeten.

ah, komop nou fuse... doe het nou voor ons, je lieve dsf vriendjes ;{

:)

Zo, stelletje zeiksn*llen. Downloaden die zooi. En langzaam een beetje. 8o)

vind t een beetje vreemd hoe je op t begin die snaretjes laat horen, en die er al gelijk weer uit haalt, om nooit terug te komen. Ook de (ring modulatie?) bass sound is weird, maar ja dat is misschien wennen ofzo

Met de pads creeer je wel een mooi sfeertje, dus da's lekker :)

De conga's staan naar mijn smaak wat hard, ook vind ik dat deze pas laat in de track erbij komen.

De drums vind ik wat aan de minimale kant, mag wat mij betreft nog wel wat meer zijn

Bijschaven! :)

Origineel geplaatst door Pjotr G
vind t een beetje vreemd hoe je op t begin die snaretjes laat horen, en die er al gelijk weer uit haalt, om nooit terug te komen. Ook de (ring modulatie?) bass sound is weird, maar ja dat is misschien wennen ofzo

Met de pads creeer je wel een mooi sfeertje, dus da's lekker :)

De conga's staan naar mijn smaak wat hard, ook vind ik dat deze pas laat in de track erbij komen.

De drums vind ik wat aan de minimale kant, mag wat mij betreft nog wel wat meer zijn

Bijschaven! :)

ik sluit me hier bij aan... Die percussie klinkt mij wat te droog, op zich is minimaal niet erg maar dan moet het wel duidelijk zijn dat dat je bedoeling is geweest. En hier bij krijg ik die indruk net niet.
Maar die pads zijn idd erg sfeervol! Ik vind dat snaretje wel gaaf gedaan, jammer dat ze niet meer terug komen.

En als ik probeer om CD's met m'n nummers verkopen dan koopt (bijna) geen hond ze maar wel zeggen dat ze er vaak naar luisteren. En daar baal ik best wel van hoor. Niet dat jullie er graag naar luisteren maar dat jullie voor nop op de voorste rang willen zitten. Ik doe dit voor m'n plezier maar als je gaat lopen 'zeuren' dan is er voor mij de lol snel van af hoor. Als je wilt wachten ok, maar als je hem niet kan downloaden dan heb je gewoon dikke vette pech.

een account aanmaken vind ' nie zo veel moeite hoor.. alhoewel...

daar ben je toch niet de enige mee? na ja, zonder een discussie te willen starten, op electronicscene , en vele andere sites, zijn goeie artiesten te vinden die niets vragen en hun m.i. goede, originele, en nieuwe muziek, en EP's beschikbaar stellen voor verkoop. Daar gaat zeer lange tijd overheen voordat het eventueel rendabel <zou kunnen> worden. Tsja..muziek maken [dus tracks/stukken] om te verdienen heb ik al een tijd opgegeven.. maar je hebt ook wel gelijk als het plezier eraf gaat dan hoor je 't gelijk.
het nr. vind ik OK!;) :D doet me ook sterk denken aan dat nr. waarbij ik astronauten in de ruimte zie zweven...=)

n.b. grappig dat veel muziek waar geen enkele passie of plezier in zit als warme broodjes over de toonbankgaan. en andersom!! CD's kopen doe ik toch trouwens nooit, of het moet wel een heel goed albumpie zijn, en mp3's download ik alleen hier en op escene.

Psies! ;)

Enne, lekker droog en minimaal.
Minder is meer? ;)

Super !! Als die string opkomt, dan krijg ik echt een warm gevoel van. Ik begin echt een fan van je muziek te worden. Dit nummer klinkt vrij simpel en ik denk niet dat je er echt heeel veel dagen achter gezeten hebt, maar voor mij klinkt het perfect. Die belletjes enzo. Echt superzwoel.

Ik weet nu eindelijk welk label bij jouw muziek past. Ik kon er maar niet opkomen.

page van groovetech zodat je kan luisteren

Meer info

http://www.ucmgny.com

Ik zou zeker eens gaan kijken bij deze luitjes, wie weet valt er wel wat te slijten.

Groetjes Alexander.

hoewel ik de geluidkeuze (de strings, de bassen, drums en percussie) uiterst origineel en zorgvuldig uitgewerkt vind, boeit het nummer me toch niet.

Het mist net die vibe wat een relaxt nummer echt relaxt maak (of is het nou relaxed..)

Less is more, daar heb je gelijk in, Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ieder minimaal nummer ook meteen goed is.

Ik heb veel betere traxz van je gehoord fuse!!! Meer vuurwerk!!! :duivels:

Back