Ik hoor die mannen op het cubase.net forum allemaal zo stoeffen over een Western digital, had ooit de invoerder aan de lijn en hij beweerde dat je op alle ander schijven eieren kon op bakken terwijl je op hun WD schijf op volle toeren met je blote reet nog kon gaan opzitten. Enfin reclame maken voor zijn spul dat doet iedereen, maar in de VS hoor je er veel over pronken, maar hier heb ik er ook over gehoord.
Het enige wat ik nog niet kan volgen is dat RAID gedoe. Ik zoek volgend jaar misschien ook een bescheiden muziek Pc'tje te bouwen en zal daar dan nog wel wat over opzoeking moeten doen. Of kan er iemand mij al eens in twee woorden zeggen wat dat inhoud dat RAID (reet?
) gedoe.
hehhehe!

Het enige wat ik nog niet kan volgen is dat RAID gedoe. Ik zoek volgend jaar misschien ook een bescheiden muziek Pc'tje te bouwen en zal daar dan nog wel wat over opzoeking moeten doen. Of kan er iemand mij al eens in twee woorden zeggen wat dat inhoud dat RAID (reet?
) gedoe.hehhehe!

. De eerste keer dat ik een installatie maakte speciaal voor audio gebruik was ik ook even aan het klooien maar dat gaat vanzelf beter.