Waar heb je het meeste spijt van?

Waar heb je het meeste spijt van?

• Totaal aantal stemmers
    58

Nightly Build

Go for what you know
Heb je wel eens een apparaat weggedaan die je eigenlijk had moeten houden en nu niet meer te vinden is of superveel waard geworden is?
Heb je wel eens een apparaat gekocht voor veel te veel geld die nu stof staat de verzamelen in een hoek en die je aan de straatstenen niet meer kwijt kan?
Heb je wel eens iets duurs mee het podium genomen waar bier overheen gegaan is en nu onbuikbaar is?
Of heb je de batterijen te lang in je TB303 laten zitten waardoor hij nu echt zuur is... kortom, brand los!

synthesizers niet gekocht die achteraf wel had moeten kopen.

ik heb nu al spijt dat ik deze draad heb aangemaakt want er bestaan al 3 soortgelijke... :D
maargoed, die gingen alleen over verkoop... dan is dit nu de officiële spijt draad.

Nergens spijt van behalve dan dat ik nooit echt gitaar heb leren spelen

Koop zo'n ding en begin eraan ;) :biertje:

het mééste spijt van? uh, nou ja soms verlang ik even terug naar m'n Trinity voor rock leads, ribboncontroller & touchscreen... och ja, ik koop er nog wel 'n keer 1tje misschien.....

Reageren op internetforums.

Dat heb ik ook in 2007 gedaan, en ben ook begonnen met spelen.
Maar ja, aangezien ik toch nooit live optreed hoeft ik een stukje net lang genoeg goed te spelen zodat ik het in cubase kan opnemen.

Het verkopen van mijn Tyros...
Boh, mis dat ding nog, En het is al ruwweg 6 maanden geleden.

Wat is het nut van spijt?

Te lang wachten met gear ophalen en daardoor overboden worden en naast het net vissen :stupid

Dat je je volgende keer 2x bedenkt voor je een domme actie begaat.. :okdan:
Ik denk dat je in principe nooit iets moet doen waar je spijt van krijgt.

haha, tussen denken en doen zit soms nog wel eens een verschil.

Zéker als het om synths gaat.. :D

haha, tussen denken en doen zit soms nog wel eens een verschil
Dan is het de kunst om daar tussen (tussen denken en doen) een dusdanige ruimte in aan te brengen dat het je meer tijd geeft om een weloverwogen beslissing te nemen waardoor je geen spijt krijgt. :eureka:

Het nut van spijt is dus oa dat je die kunst over het algemeen steeds beter gaat beheersen .. :eureka:

Hey KLS, had jij geen spijt van de naam die je eerst had, kalusi, ik bedoel, klausito ? :D

Op zich is synthesizers maar een hobby van mij...maar toch.
Sony PCM digitale recorder en het kreng was 2600 gulden ooit en nu waardeloos door de verouderde techniek. Erg veel geld door de wc op die manier.
Spijt dat ik in de jaren 80 niet een heleboel EMS'jes heb gekocht. Je zag ze regelmatig bij Nederland Muziek staan voor 1750 gulden en dat dan voor een gloednieuwe AKS.
In de Music Maker stonden ze regelmatig voor 1250 gulden. Ik vond ze toen al prachtig maar ja ik had er al een. Een 303 kon je toen ook best voor 100 gulden kopen, tot die clip van Stakker Humanoid in 1989. Ineens wilde iedereen er een hebben.

Back