Waar heb je het meeste spijt van?

Waar heb je het meeste spijt van?

• Totaal aantal stemmers
    58
Zo zie je dat je meestal meer spijt krijgt van de dingen die je niet hebt gedaan dan van dingen die je wel hebt gedaan. Dit is weer zo'n wijze levensles en doe er je voordeel mee.
Net een Juno Di gekocht trouwens vanwege de vreselijke vocoder die als talkbox klinkt ;-)

Moet je me over 30 jaar zien met me Junotje.

Ik heb er spijt van dat ik niet eerder met hardware begonnen ben. Vanaf me 14de op pctjes zitten pieluh en sinds een paar jaar hard aan het sparen en ook al ben ik er nog lang niet, het geeft me zoveel meer voldoening om beats te knippen en plakken op deze manier. :)

Ik heb godverdomme ooit mn TR808 geruild met een Alesis MMT8 omdat ik daar op dat moment meer mee kon maar dat was net voor de analoge hype :stupid

ik denk nu trouwens dat ik dat vrouwenhandel ook beter maar had kunnen laten.....

Spijt van het feit dat ik vroeger werd bestempeld als zéér talentvol maar nooit de ruggengraat of motivatie heb gehad om écht goed te leren spelen.
Spijt dat ik instrumenten voor een prikkie heb verkocht die enkele jaren later een cultstatus en veel hoger prijskaartje kregen.

Spijt dat toen ik als kind op pianoles wou en we geen ruimte hadden voor een piano ik niet van t bestaan van een digitale piano af wist en geen ander instrument ben gaan spelen..
Spijt dat ik 3 jaar lang Keyboard lessen heb gehad, what a waste of time and money..
Spijt dat ik als 12 jarig ventje allerlij goedkope (dj-)spullen heb gekocht die ik nu niet meer kwijt raak.

Allemaal erg zonde, maar ik ben het aan het inhalen ;)

ARP ODYSSEY NEW condition
...staat op 226 euro. Nee, veel te duur voor die ouwe rotzooi.

spijt ja...

ik had wel piano willen leren spelen vanaf mijn 5e ofzo... maar dat gaat niet meer

ook heb ik zo nu en dan wat last van GAS zoals iedereen en heb ik nu al 2x een basgitaar gekocht waar ik niks mee doe..

ow en de Mackie Control was een miskoop.. en de Alphatrack.. ennuh... nou verder valt 't mee ;)

Heb beetje spijt van dat ik toentertijd m'n Clavia G2x heb verkocht om een K2600 met alle toeters en bellen aan te schaffen.

De k2600 had qua features de overhand, en qua sound eigenlijk ook wel, maar de G2X lag me veel meer.. kon niet wennen aan de kurzweil/vast structuur en het toetsenbord was me te log. Heb daarna niet meer de centjes bij elkaar kunnen krijgen om een G2X terug te kopen, dat vind ik jammer.. ben te overhaast geweest..
n.b. : de G2X had ik weer gekocht van het geld wat m'n Sherman Quad filter opbracht, en die had ik weer gekocht van het geld van m'n minimoog die ik had verkocht.. ehh pff zo gaat dat, je probeert eens wat, daar heb ik iig geen spijt van, heb veel bakken leren kennen en waarderen op die manier en ik hou daarmee "de omloop" in stand :P (geen handel welteverstaan, heb vrijwel 99% van de verkopen beetje verlies gemaakt)

Ik heb godverdomme ooit mn TR808 geruild met een Alesis MMT8 omdat ik daar op dat moment meer mee kon maar dat was net voor de analoge hype
damn.. je zou nu voor gek verklaard worden, de MMT8 maakt nieteens geluid, idd klØte

Spijt dat ik er niet bij was toen mij mede Noxgenus leden dingen verkochten... ik heb zelf NOOIT iets verkocht.... ga nu nog maar eens 'n Korg Trident zoeken!

Heb er toch redelijk spijt van dat ik m'n VXT's 6 verkocht heb.
Ja, samen met de Esi Juli@ en PCR 500. Dus wat op de foto staat. :P
Ergens dit jaar haal ik in ieder geval weer VXT's met denk ik een FF400.

Dat ik niet al mn zakgeld in IBM en Bill Gates heb gestoken toen ik klein was!
Nee,. ik moest pacman spelen in de patatzaak en enge blacklight posters aan de muur :stupid

damn.. je zou nu voor gek verklaard worden, de MMT8 maakt nieteens geluid, idd klØte

nou ja ik had als enige synth een kawai k1, mn allereerste echte synth...
en met die 808 kon ik niet veel toen, met die mmt8 kon ik tenminste sequencen... was in 1991 ofzo
=(

me KORG 01Wfd geruild voor een Roland... een JVnogwat plasticig ding..... sindsdien doe ik niks meer weg, wat ik mooi. en fijn vind... (ruimtegebrek)..... enne, moet ik bar weinig van de Roland meuk hebben vanaf de JV serie ...

Back