synthiaks
Gepokt en gemazeld
Jammer dat ik mijn Rhodes Chroma heb verkocht.![]()
Daar kan ik me iets bij voorstellen
wat een bak. Mocht je die 360a ooit willen verkopen dan kun je op mijn naam klikken en mij een pb sturen
Krijg je geen spijt van... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jammer dat ik mijn Rhodes Chroma heb verkocht.![]()
wat een bak. Mocht je die 360a ooit willen verkopen dan kun je op mijn naam klikken en mij een pb sturen

en wens iedereen het beste toe.
.
) naar engeland verscheept.Daar kan ik me iets bij voorstellenwat een bak. Mocht je die 360a ooit willen verkopen dan kun je op mijn naam klikken en mij een pb sturen
![]()

Ooit een hele mooie vrouw afgewezen, vooral omdat ik best wel een beetje angst voor de relatie had. Kan nog wel met haar door één deur, maar haar deur staat nu in een ver land en in een totaal ander milieu. Ook financieel zou m'n leven er beslist anders hebben uitgezien... Er is nog wel contact.
Maar echt spijt, dat niet, want ik heb er heel veel van geleerd, vooral dat de liefde een vreemde zaak is (Wat moest ze nou met mij?) Dus zeg maar weemoed...
Wout
Wat is het nut van spijt?
Bier over me mengpaneel tijdens een optreden. Lang leve dronken boeren![]()
. "Tropisch" feest in een boerenschuur in de kop van noord-holland: Boeren+drank+zand=slechte combi!