Synthforum iPhone app

Dude, ik zou niet gaan knutselen in de css van twee versies terug. Dat is wat ik wil zeggen. De techniek staat niet stil. Updaten die hap.

ja "dude" (:D)
hangt er vanaf wat de werkelijke problemen zijn.

persoonlijk heb ik in feite maar 1 grote ergernis vanop iphone.. Als je de zoekfunctie gebruikt, zodra je begint te typen verspringt alles.
Dus ben je verplicht om altijd geavanceerd te zoeken

Voor de rest heb ik niet echt problemen ervaren.

waarom niet html5 / responsive

want anders...android etc..

ja "dude" (:D)
hangt er vanaf wat de werkelijke problemen zijn.

persoonlijk heb ik in feite maar 1 grote ergernis vanop iphone.. Als je de zoekfunctie gebruikt, zodra je begint te typen verspringt alles.
Dus ben je verplicht om altijd geavanceerd te zoeken

Voor de rest heb ik niet echt problemen ervaren.

Dit snap ik echt niet.
SF via browser op smartphone vind ik echt drama nu. Zelfs op de iPad druk ik nog regelmatig op een profielpagina van een lid ipv de thread die ik wilde lezen. (of zoiets) Kan je nagaan hoe het op 4 inch is..
Niet dat dit alles nou zo wereldschokkend erg is allemaal, helemaal niet, maar het moet anno nu toch echt wel stukken beter kunnen op verschillende manieren. :) De schat aan informatie en fun die hier op Synthforum is te vinden is naar mijn idee te waardevol om alleen fatsoenlijk op een desktop of laptop te kunnen raadplegen.

Dit snap ik echt niet.
SF via browser op smartphone vind ik echt drama nu. Zelfs op de iPad druk ik nog regelmatig op een profielpagina van een lid ipv de thread die ik wilde lezen. (of zoiets) Kan je nagaan hoe het op 4 inch is..
Niet dat dit alles nou zo wereldschokkend erg is allemaal, helemaal niet, maar het moet anno nu toch echt wel stukken beter kunnen op verschillende manieren. :) De schat aan informatie en fun die hier op Synthforum is te vinden is naar mijn idee te waardevol om alleen fatsoenlijk op een desktop of laptop te kunnen raadplegen.

Heb ik ook regelmatig last van inderdaad op de iPad, dat ik naar het profiel ga in plaats van naar de thread. Zoeken gaat ook vaak onhandig. Als ik de zoekfunctie gebruik, dan verdwijnt deze als ik één letter of cijfer getypt heb. Daarna nog een keer op "Zoeken" klikken en dan kan ik vervolgens wel de hele zoekopdracht intypen. Dat kan beter!

We zijn er in de coulissen mee bezig mensen. Het gaat echter om meer dan even snel wat installeren.

Nog even volhouden! *D

Het zal per definitie geen OS specifieke oplossing worden. Als het gebeurt zal het een oplossing zijn die compatible is met zoveel mogelijk platforms......

Cool! Ben benieuwd!

Is toch nie nodig.. ik bekijk alles zeer vlot van de site met m'n gsm. Enkel de paginanummers mogen wat groter.

http://en.wikipedia.org/wiki/VBulletin

"vBulletin 3.0.0 was released on 19 March 2004."

"The latest stable release of vBulletin is 3.8.7 which was released on 28 February 2011, and is a maintenance release."

"February 21, 2013 First full release of 5.0.0"

Kortom ze lopen al twee volle versies achter.

"vBulletin 5 Connect uses responsive web design to optimize the display of sites based on the device being used. Whether someone visits a vBulletin site via a laptop, tablet or smartphone, they will be provided with an excellent user experience. This ensures that the growing number of mobile visitors to vBulletin sites will engage with these sites and be eager to return."

Nou, tijd om te updaten dus...

Bericht door een moderator:
Dit ligt momenteel helaas stil. Er zijn voorbereidingen getroffen om een aantal producten te testen (ook non vBulletin oplossingen) als nieuwe forumsoftware echter missen we momenteel de technische mankracht om dit goed te doen.

Voor de duidelijkheid: vBulletin is geen gratis product.

If it ain't broken ...

Gezien alle evoluties in social media en mobile internet land de laatste tijd, hoe langer men wacht, hoe beter ;)
Indien er vorig jaar al een verandering geweest was, was deze nu al outdated. (bij wijze van spreken, ik ben zelf 2 jaar terug met een migratie van forumsoftware begonnen en ben ondertussen al 2 keer herbegonnen wegens bepaalde veranderingen in de markt).

De forum software werkt perfect, er lijken me gewoon enkele kleine layout issues. Misschien een beter idee van deze op te lijsten en iemand met kennis van mobile theming (css) enkele fixes te laten doen. Lijkt me sneller, goedkoper, ..

Valt me trouwens op, veel fora zijn aan het doodbloeden sinds de opkomst van facebook en dergelijke.. Synthforum lijkt me hier weinig last van te ondervinden? :)

Het is hier ook wat kalmer geworden.De eenvoudigheid van hrt forum is zijn zijn charme.

Het forum heeft er inderdaad niet perse last van, dat blijkt wel uit de nog steeds relatief constante stroom van nieuwe aanmeldingen. Vernieuwing hoeft echter niet perse een complete overhaul van het forum te betekenen, de boel wat betreft mogelijkheden naar 2014 trekken is al een prima doelstelling. :)

Back