Waarom verkoopt iedereen zijn Liquidmikser

meneerzweerbeer

Stamgast
He

Ik wil al langer een Liquidmikser maar iedereen blijft dat ding maar verkopen, hoe zit dat? Wat is er mis mee of heeft het te maken met een werkflow die mensen niet fijn vinden?

Net zoals de microkorgs, die staan ook altijd te koop terwijl ik de Microkorg Xl van een lid van hier heb gekocht en er erg blij mee ben:)

je weet niet hoeveel mensen hem houden. er zijn er gewoon heel veel van verkocht, dus ook een groot 2e hands aanbod. hetzelfde met uad en duende als je het mij vraagt.

Voor mij was het een tof apparaat dat ik aardig wat heb gebruikt, toen ik mijn uad2 kaart echter kocht merkte ik dat ik de LM minder gebruikte dus zodoende verkocht ik hem.

Niets mis met de emulaties overigens hoor.., EN 32 kanalen stereo compressor en EQ tegelijk. Erg netjes, kan UAD wat van leren met zijn DSP hongerige plugins..

Hij viel me toch best tegen moet ik zeggen.

Voor vocals/recordings hoef je het iig niet te kopen :)

Net als die liquidchannel.

Maargoed voor mensen die muziek maken kan het wel leuk zijn :-)

Net als die liquidchannel.

die heb ik toch met groot plezier gebruikt, en het is niet dat ik niet beter had (red6, voxbox, millenia). uiteindelijk heb ik alleen de liquid channel gehouden, super veelzijdige doos. misschien niet helemaal je smaak, maar dat betekent niet dat het meteen een slechte doos is.

Back