[ideetje] Synthforum Sample Contest

leuke samples, ik heb al wat zitten spelen. Maar er zijn zoveel mogelijkheden als je ook mag filteren/ stretchen/etc. ik zou niet weten waar te beginnen. in Cool Edit Pro 2 kan je zo ongeveer met een Sinus toon een 'dance' nr. maken...al die effecten duizelen me . Geloof dat ik liever zelf wat basis geluiden maak. Maar een leuk id. :)ik wens iedereen suc7

Origineel geplaatst door fuse
Jongens! Inleveren!

Trouwens met die samples. Mag je die ook in een sampler/synth laden en zo knippen/plakken als je maar wilt?
Of zit daar toch een grens aan? Want met een beetje slim programmeren kun je met de meest basis samples alle kanten wel op. (volgens meneer Fourrier :D )

.dat is dus wat ik wilde zeggen, maar U heeft het al beter gezegd. :okdan:

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
.dat is dus wat ik wilde zeggen, maar U heeft het al beter gezegd. :okdan:

Dank voor het compliment. Maar ik ben niet koninglijk of zo. ;)

Enne, die samples zijn wel toppie en ik heb al een heel nummer in m'n hoofd zitten. Nu nog bouwen. :)
Gaat niet makkelijk worden. Wel leuk!

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Geloof dat ik liever zelf wat basis geluiden maak. [/B]

Gewoon de samples bijlangs gaan en de dingen die je wil gebruiken eruit knippen. dan heb je je basis. Ik heb zo golfvormwn geknipt en bewerk die in mn softsynth/sequencer. De beats ook in stukken gehakt etc.

is die voice sample niet copyrighted ? of kan dat geen kwaad ?

K had mijn track gisteren al klaar en ben er een uurtje mee bezig geweest. Maar mijn track duurt 6:56 en mijn pc is naar de tering waardoor ik niets kan uploaden:( het zit me niet mee de laatste paar dagen. Het was wel weer leuk om weer eens met samples te werken, k waande me helemaal weer in de tracker tijd:)

Origineel geplaatst door Unic
Er valt mij iets erg belangrijks op nu ik hier mee bezig ben....

Dit is niet te doen door mij. hahahahahahahahahaha :P

Ik geef niet snel op. Ik wil gewoon "iets" insturen al is het maar om er heeeelll hard om te lachen.

ik zit momenteel op zo'n 2 en halve minuut herrie....

Nog even doorzetten.....even wachten op een nieuwe inspiratie golf.. Maar het gaat me lukken!!

Origineel geplaatst door Oxy-Yan
OKe, laat ik dan maar het spits afbijten

Mijn track is af:

Waar moet ik hem posten?

Gaat dat anonieme stemmen/luisteren nou nog door ?

Oxy

mijne is ook af ofzo... kheb 2 versies gemaakt en ik weet nog niet welke ik opstuur... ik ben er niet 100% tevreden over maaja, inspiratie laat me ook ff in de steek dus het moet maar ;o) deelnemen is de moeder van de porseleinwinkel he*D

wanneer is die deadline in feite ?:maffia:

Mijn track is ook bijna klaar, hier en daar moet ik nog wat rechtzetten.
Ik zal morgen de link ff doorgeven
Je moet de link vanr je track mailen naar roonan. als je geen webspace hebt moet je hem dat ff melden.

haha ga ook maar een poging wagen dan :P

he man ik dga ook meedoen. ik hou wel van dat soort contests....maar ik check die site...kan ik de samples niet downloaden door een vage "planet internet de pagina is niet beschikbaar " fout... wie helpt me????

Back