Stel, je hebt plots een ingeving..

Stel, je hebt plots een ingeving..

• Ik pak mijn telefoon/voice-recorder en neem het 'akoestisch' op zodat ik het niet vergeet

Stemmen: 12 32,4%
  • Ik schrijf het idee op een papiertje (in notenschrift of handige aanwijzingen)

Stemmen: 5 13,5%
  • Ik onthoud het gewoon!

Stemmen: 4 10,8%
  • Ik probeer het te onthouden, maar dat lukt meestal niet.

Stemmen: 13 35,1%
  • Ik heb nooit muzikale ideeen als ik op straat loop

Stemmen: 3 8,1%

• Totaal aantal stemmers
    37
bestaat er voor dit soort dingen nog geen analoog multitrack horloge?
:koffie:

Hmmm, zodat je analoog meerdere tijdmetingen kan doen?

Zie 't nut niet zo van analoog dan.. Hoewel, voor in de druilerige NL'se zomer; dan kan je de tijd iets warmer opnemen! :D

Het probleem hier is dat ik door m'n werk beetje overgeinspireerd word... dus dingen worden vaak weer overschreven in m'n eigen brein..

Ik mis de optie 'ik loop nooit over straat'

Ik heb meestal ideeen als ik aan het autorijden ben, en dan probeer ik het te onthouden en vergeet ik het vaak weer.

ik opteer graag voor de directe link tussen het brein en een notatie pakket in mijn mobiel.
scheelt een hoop geklooi.
er hoeft eigenlijk alleen maar een midi uit in je achterhoofd, met wat draden naar de juiste plek.

ik opteer graag voor de directe link tussen het brein en een notatie pakket in mijn mobiel.
scheelt een hoop geklooi.
er hoeft eigenlijk alleen maar een midi uit in je achterhoofd, met wat draden naar de juiste plek.

Wat is dat nou voor een raar idee.
Een electronische link tussen je brein en je gsm via midi.
Ik wil je niet voor je schenen schoppen, maar je hebt duidelijk niet goed nagedacht voordat je deze post schreef.
Nogmaals: ik wil je niet beledigen, maar als je kijkt naar de huidige stand der techniek dan raakt deze suggestie kant nog wal.
Je kan toch veel beter usb nemen dan midi? Of ben ik nou gek? :P

Ik sta altijd onder douche als dit gebeurt.....

ik heb even mijn ingebonden verzamelde werken audio engenering 1952 opzij gelegd om wat meer recent technies werk door te nemen.
en wat schetst mijn verbazing,.......
het kan zelf nog moderner, zonder electriesche bekabeling.
met de zoogeheten ¨bluetooth¨
dat scheelt ook een pijnlijke operatie om de midi connector in de nek te schroeven..

Wat is dat nou voor een raar idee.
Een electronische link tussen je brein en je gsm via midi.
Ik wil je niet voor je schenen schoppen, maar je hebt duidelijk niet goed nagedacht voordat je deze post schreef.
Nogmaals: ik wil je niet beledigen, maar als je kijkt naar de huidige stand der techniek dan raakt deze suggestie kant nog wal.
Je kan toch veel beter usb nemen dan midi? Of ben ik nou gek? :P

ik heb even mijn ingebonden verzamelde werken audio engenering 1952 opzij gelegd om wat meer recent technies werk door te nemen.
en wat schetst mijn verbazing,.......
het kan zelf nog moderner, zonder electriesche bekabeling.
met de zoogeheten ¨bluetooth¨
dat scheelt ook een pijnlijke operatie om de midi connector in de nek te schroeven..

En je tanden zodanig laten rotten tot ze blauw zijn is genoeg?

Back