Gehoorbescherming anno 2010

rasz

Ouwe rot
Ik heb dus 120 euro uit te geven aan gehoorbescherming.
Wat is er op het moment goed.
Ik wil het gebruiken tijdens het uitgaan.

ik heb voor mijn werk dopen met muziek filter erg fijn je kan gewoon met elkaar praten bij harde muziek het klinkt wel wat anders maar het is niet vervelend ofzo ik weet aleen niet presies wat die kosten. zal merk en type is voor je opzoeken

ja zou erg fijn zijn ...

heb je ze moeten laten aanmeten of zijn ze universeel...?

120 euro lijkt me vrij veel, bij feedback hebben ze prima oordoppen waarbij je elkaar ook goed kan verstaan in een discotheek. Zitten 3 verschillende filters bij zodat zelf kan kiezen hoe sterk het geluid onderdrukt moet worden

ben ook op zoek naar "frequentie neutrale' oordoppen. wat ik tot nu toe gevonden heb , voldeed niet , was net alsof m'n oren waren dichtgekit.

Hallo Allemaal,

ook ik mag graag een flinke 'herrie' maken :-) Maar toch vind ik mijn oren erg belangrijk! Ik heb al een tijdje otoplastieken aangeschaft van het bedrijf Comfoor. Je kan ze op maat laten maken bij alle beter horen vestigingen, hartstikke handig, ik woon er vlakbij! Ze hebben filters speciaal voor muzikanten en andere herriemakers! Dat was even mijn tip, wees zuinig op je oren want je wil toch wel je eigen muziek blijven horen!

Ik heb een tijdje geleden Exinore oordoppen gekocht. Speciaal voor muzikanten, op maat gemaakt. Kost iets van 170 euro. Enig onderzoek onder collega muzikanten leerde dat dit merk het beste beviel.

Ik moet er nog wel een beetje aan wennen, spelen met de oordoppen. Ik speel toch liever zonder, maar heb nog liever een werkend gehoor...

Ben ook van plan hier iets aan te doen, zelf ga ik dan voor deze om het uit te proberen.

[ame="http://www.amazon.com/gp/product/B0015WNZ9K?ie=UTF8&tag=noiseaddictsc-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=9325&creativeASIN=B0015WNZ9K"]Amazon.com: Etymotic Research ER20 High-Fidelity Earplugs (White with Clear Stem): Electronics

Ik heb zelf net een setje Alpine MusicSafe Classics aangeschaft. 3 oordopjes (1 reserve tenzij je 3 oren hebt) met 2 verschillende filtersetjes; 1 voor medium en 1 voor high bescherming.
Ik hoor om me heen dat ze goed bevallen en ze zijn absoluut niet duur.

Back