GRATIS Fabrik c + r bij je powercore en konnekt kaart

Euhmmmmmm.. Wel netjes. Maar ik heb ze al standaard op me kaart zitten? :)

Heb een konnekt 24d :-)

en zit ook nog de assimilator bij ofzo.

Maargoed heb ze nog noooooit gebruikt ;-)

Mjah als je een tc electronic konnekt hebt :-)

Dus konnekt 24 d of een konnekt 48. Dan krijg je ze bij je interface :-)

Zit erbij als je de software installed! :)

Klopt idd. Heb zelf ook een konnekt 6 daar krijg je iets van die m40 bij oid.

De konnekt 8 is hetzelfde bijv als de 24. Maar de 24 heeft 2 outputs meer zo uit me hoofd en dan die dsp's :)

Zijn fijne plugins hoor! Ik heb ze bij mn Konnekt Live gekregen. Vooral voor live/direct monitoring doeleinden.
Ik vind alleen de bediening van de parameters binnen die driehoekjes niet heel fijn werken.
Ik had ooit die M40 gedownload, maar toen had ik mn Konnekt nog niet, dus werkte niet.
Toen ik m'n Konnekt Live ging gebruiken stond die M40 ineens in de lijst. Heerlijk simpele, maar goed klinkende reverb!

De M40 wordt nu standaard bij het driverpakket van elke TC audio-interface meegeleverd (wel de nieuwste drivers downloaden dan natuurlijk).

Misschien handig om even te verduidelijken:
Fabrik C en R worden standaard meegeleverd met de Konnekt 24D, 48 en Live, aangezien deze een ingebouwde DSP hebben.

Nu geven ze die plugins gratis weg aan iedereen die zowel een Konnekt interface als een Powercore heeft (mooie actie!). Je draait dan dus de plugin op je Powercore. Als je alleen een Konnekt interface hebt (met uitzondering van bovengenoemde typen) dan gaat die vlieger helaas niet op. Wel kan je dan natuurlijk de M40 gebruiken.

Ik heb ondertussen al aardig wat plezier van met name Fabrik R gehad. Fabrik C gebruik ik weinig, maar opzich wel een heel doeltreffende plugin.

De M40 wordt nu standaard bij het driverpakket van elke TC audio-interface meegeleverd (wel de nieuwste drivers downloaden dan natuurlijk).

Euw. Dan is dat het.

Ja ik vind Fabrik R ook een hele fijne reverb! Ik zet hem meestal in als Send effect, geeft een mooie professioneel klinkende klank aan je track.

Fabrik C gebruik ik vooral als ik een slaggitaartje opneem, of een synth basslijn vanuit een van mijn hardware synths, om hem meteen lekker knallend binnen te laten komen. Ik gebruik Fabrik C niet over mijn drumbus of eindbus, daarvoor gebruik ik andere plugins.

De M40 heb ik nog niet echt getest, de Assimilator ook nog niet. Naar die laatste ben ik trouwens wel erg benieuwd!

Ik gebruik zelf altijd me lexicons IR's. :-)

Maargoed wel handig dat je beetje galm aan de mensen kan geven op de koptelefoon.
Dat deed ik ook wel is bij de konnekt 6 ;-)

zelf zing ik altijd liever droog maargoed :P

Back