Armin van Buuren krijgt zijn eigen Wii game

En daarom hoeft Armin NIET tot zijn 67ste door te werken, en de rest van ons wel.

Pfffff :kont:

Dus ja....meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen.....

wat moet je dan doen?
met een koptelefoon achter 2 CD spelers springen en af en toe doen alsof je aan een knopje zit?

Armin ken ik wel, maarre ... WAT voor game?

Leuk voor m :D

Eerlijk gezegd wordt ik er niet warm of koud van. Los van het feit dat ik geen Wii bezit lijkt het me ook echt iets wat de eerste keer leuk is om te doen en wat daarna in de kast beland.
Wel slim bekeken vanuit marketing oogpunt natuurlijk, want ongetwijfeld dat het flink zal verkopen.

Hoorde van de week op de radio dat Linkin Park ook bezig is met het ontwikkelen van een spel. Iets met strijden, goed en kwaad en alle hits van Linkin Park op de achtergrond. Hoewel ik Linkin Park zo af en toe best wel kan waarderen, lijkt dat me dus ook totaal niet interessant. Maar ook dat zal waarschijnlijk goed verkopen.

Ieder zijn ding denk ik?

Nou, persoonlijk is het ook niet m'n ding, maar kan me voorstellen dat je er avonden lol mee kan hebben in combinatie met een gezellig sfeertje en vrienden / vriendinnen om je heen.
Gewoon als opvulling.
Maar in me eentje spelen, nee.
Dan zou ik software nemen, en je tracks, dan zelf gaan mixen.
Deed ik vroeger vaak voor de lol. 8~
Ik hou niet echt van muziekgames, als Guitar Hero.
Wel vind ik Korg games op de Nintendo DS erg leuk gedaan.

nou nog een armin vsti..van native bijvoorbeeld..
vervolgens de armini kledinglijn
nee, ik wacht wel tot de armin koelkast er is

Wat verlaagt die gast zich zeg! Wat succes al niet met je kan doen. Walgelijk goedkoop.

onzin, stay true, or cash, stay true or cash......... ehhhhhhhhmmmm CA$H.....

of ander perspectief: mag Armin niet de held zijn van 12 jarige pubers, die nog niet achter een DAW ziiten maar een DJ wel machtig interessant vinden? Armin is nu van iedereen toch? Net als Frans Duits...

Vast dan om het hele bedrijf eromheen draaiende te houden. De persoon die zo'n spel gaat kopen kan ook 2 draaitafels kopen om te ervaren dat het DJ zijn niet veel voorstelt.

'k Vind t een beetje raar dat Armin er voor 'aangevallen' wordt: denk maar niet dat hij ermee gekomen is, maar eerder een paar bobo's van Nintendo/game-maakbedrijf die geld roken..
En ja, als het dan gevraagd wordt om voor een x bedrag je naam er onder te zetten.. ik zou (in dit geval) ook niet zo gauw nee zeggen. Schijt aan dat handje vol zichzelf zo serieus nemende alto's die toch al alles afkraken wat je doet! :D

Back