Het grote "De volgende keer neem ik op vakantie NIET meer mee.." topic!

Wat ik nooit meer meeneem is een Hasselblad 6x6 camera met extra lenzen en achterwanden! Twee weken vakantie hebben me een half jaar fysio-therapie opgeleverd :(

Wout

Attachments

• Hasselblad.jpg
    Hasselblad.jpg
    22,2 KB · Bekeken: 66
Laatst gewijzigd:
@Wout: OF je neemt de volgende keer ook een karretje mee ;)

Ik volgde toen een opleiding in Den Haag voor fotografie en zat in de medezeggenschapraad. De vakantie ervoor was er ingebroken, natuurlijk voorspelbaar in een gebouw waar veel waardevolle dingen liggen, dus stelde ik voor om de apparatuur onder de studenten te verdelen, zodat het risico gepreid werd. De verzekeringsmaatschappij vond het een goed idee.
Het resultaat was dat ik (en anderen) een letterlijke breuk in de rug sjouwden en niet iets leuk konden doen zonder dat spul mee te nemen, want je was wel verantwoordelijk voor die spullen...

Wout

Whahahahhhhaaaa,.. goud,..

Dus,. ik heb een vriend,. Da's zo'n wereldreziger,.
Die had een idee,.
Die wilde met z'n splinternieuwe mc505 op de himalaya zitten en daar muziek maken!
Had ie dat ding laten ombouwen zodat ie op zonnepanelen werkte,..
in een loeizware koffer gebouwd,.. compleet met converter en uitklapbare zonnepanelen,..
versterker, speakers en accu en weet ik wat allemaal meer ,.. Niet gewoon!!!
Enfin,.. Dat ding was dus niet te tillen,.
Heel dat 5000 kilo verhaal naar Nepal gesjouwd met alle douane-issues vandien,..
die dachten dat t een bom was ofzo,.. Blijkt daar dat ze de zooi hebben opengesloopt
om te kijken of er geen illegale immigranten in zaten.
Ding heeft de langste tijdvan zijn trip doorgebracht in t hotel en hij was
de hele vakantie para dat t gevaarte misschien gejat zou worden!,.
Enfin,.. of ie daar nou uiteindelijk nog 1 noot muziek heeft gemaakt of niet is me eventjes ontschoten,.
Maar dat doet ie in ieder geval dus nooit meer!!!!

Whahahahhhhaaaa,.. goud,..

Dus,. ik heb een vriend,. Da's zo'n wereldreziger,.
Die had een idee,.
Die wilde met z'n splinternieuwe mc505 op de himalaya zitten en daar muziek maken!
Had ie dat ding laten ombouwen zodat ie op zonnepanelen werkte,..
in een loeizware koffer gebouwd,.. compleet met converter en uitklapbare zonnepanelen,..
versterker, speakers en accu en weet ik wat allemaal meer ,.. Niet gewoon!!!
Enfin,.. Dat ding was dus niet te tillen,.
Heel dat 5000 kilo verhaal naar Nepal gesjouwd met alle douane-issues vandien,..
die dachten dat t een bom was ofzo,.. Blijkt daar dat ze de zooi hebben opengesloopt
om te kijken of er geen illegale immigranten in zaten.
Ding heeft de langste tijdvan zijn trip doorgebracht in t hotel en hij was
de hele vakantie para dat t gevaarte misschien gejat zou worden!,.
Enfin,.. of ie daar nou uiteindelijk nog 1 noot muziek heeft gemaakt of niet is me eventjes ontschoten,.
Maar dat doet ie in ieder geval dus nooit meer!!!!

Wat heb jij gerookt hee?

Neem m'n VL-1 niet meer mee.

"Had jij geen rekenmachine bij je? Wil jij eens uitrekenen voor hoeveel boodschappen we hebben gedaan en hoe we de kosten dan verdelen?"

Hmm,,.. gear heb ik maar 1 keer mee op vakantie genomen en toen was 't wel gaaf, maar meestal neem ik geen gear mee: vind ik teveel gesleep en ben nogal zuinig op m'n spul.

Ik weet wel personen die ik niet meer zo gauw mee zou nemen, maar heb geen zin om namen te noemen :D

Back