Aansluit vraag Tascam M2600 en Adat

Lennox

work in progress
ik ga terug naar een analoge tafel een Tascam M2600 die is 16 kanaals en heeft ook 16 directe uitgangen.

Nu heb ik een RME digiface deze heeft 3 setjes ADAT aansluitingen dus 24 in en uit.

Ik heb een Lucid ADA8824 hi end converter waar helaas de analoge jack inputs het niet doen voor de rest wel, dus ADAT in uit, AES ebu in uit en de analoge uitgangen doen het.

Ik heb ook een Behringer ADA8000.

Ik wil dus met de hoogste kwaliteit de PC in, dan zeg ik van ik ga op zoek naar 2x Lucid ADA 8824 en sluit deze 16 kanalen erop aan en ga hiermee de RME digiface in.

Of zit ik nu te denken, kan ik ook met twee ADA8000 de RME in en dan via de Lucid (die ik heb) weer terug om dezelfde kwaliteit te waarborgen?

Zou het beste geval 2x Lucid zijn of de eenvoudigste en goedkoopste een tweede ADA8000 kopen?

ADAT heeft 8 I/O en als je dit 3 x hebt kun je zelf bepalen via het I/O paneel
waar je de in en outs wilt hebben.
Ik zou de korte weg nemen en dan converters van het zelfde type gebruiken,
verder kun je in plaats van de 16 Direct Out aan de 8 subs denken en
deze naar een goede converter sturen.

Zo vaag genoeg :P ,

met andere woorden 2x Lucid ADA 8824 :okdan:

of een tweedehands Tascam DM3200 kopen en deze als interface gebruiken en de rest verkopen.

ADAT heeft 8 I/O en als je dit 3 x hebt kun je zelf bepalen via het I/O paneel
waar je de in en outs wilt hebben.
Ik zou de korte weg nemen en dan converters van het zelfde type gebruiken,
verder kun je in plaats van de 16 Direct Out aan de 8 subs denken en
deze naar een goede converter sturen.

Zo vaag genoeg :P ,

met andere woorden 2x Lucid ADA 8824 :okdan:

of een tweedehands Tascam DM3200 kopen en deze als interface gebruiken en de rest verkopen.

top, dacht ook al aan 2x lucid, geen digitale tafel (tascam DM3200) voor nu even terug bij analoog :P

top, dacht ook al aan 2x lucid, geen digitale tafel (tascam DM3200) voor nu even terug bij analoog :P

Je kunt de DM3200 puur als interface gebruiken en niet als mengtafel ,
Ik werk zelf ook met een analoge mengtafel ,
verder kun de DM3200 ook als DAW gebruiken .

Maar 2X een lucid is natuurlijk ook prima.

Back